אקזיט כחול לבן: Salesforce רוכשת את אימפליסיט בעשרות מיליוני דולרים

התוכנה שפיתחה החברה הנרכשת מסייעת לארגונים לטפל ולמכן את המידע הקיים בצוותי המכירות שלהם, לצורך קבלת החלטות

רכישה בעשרות מיליוני דולרים. Implisit

עוד אקזיט כחול לבן: Salesforce רוכשת את אימפליסיט (Implisit Insights) הישראלית. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם בעיתונות הכלכלית בארצות הברית דווח כי הסכום עומד על עשרות מיליוני דולרים.

הנרכשת מסייעת לטיפול ומיכון של המידע הקיים בצוותי מכירות בארגונים. היא ממוקמת בישראל ובניו-יורק ומאז הקמתה גייסה 3.3 מיליון דולר.

התוכנה שפיתחה Implisit מסופקת בענן ומסייעת לצוותי המכירות לקבל החלטות בצורה מהירה וטובה יותר, בהתבסס על המידע הקיים בארגון. בדרך זו ניתן לערוך חיזוי אילו הן העסקות המיטביות האפשריות ואילו כרוכות בסיכון רב יותר. התוכנה נותנת בנוסף המלצות לפעולות, על מנת לשפר את תהליכי המכירה. החברה הישראלית אף פיתחה יכולת לניתוח המיילים שמגיעים לארגונים, שעל בסיסם ניתן לצפות ולהעריך עסקות פוטנציאליות.

עוד מתממשקת התוכנה למערכות ניהול ושירות לקוחות, ולמערכות CRM, ומעדכנת אותן בזמן אמת. כלל הפעילויות הללו נעשה במקביל ל-'ידע' שיש לתוכנה על מצב הארגון והתאמה למצב זה, כגון עדכון הצעת מחיר שנשלחה ללקוח, וכן שיקוף של סטטוס הליך המכירה. המערכת אף נותנת תמונת מצב כוללת על מצב המכירות בארגון. היא בעלת יכולת תפעול ב-22 שפות.

אחד ממייסדי Implisit: המהנדס הצעיר ביותר באינטל

מייסדי Implisit הם גלעד רייכשטיין ואלעד דונסקי. רייכשטיין, המשמש כמנכ"ל, היה למהנדס המועסק הצעיר ביותר באינטל (Intel), בהיותו בן 16. לאחר שש שנים בענקית השבבים עבד כחמש שנים במשרד ראש הממשלה ואף הקים כמה חברות סטארט-אפ. דונסקי עבד אף הוא במשרד ראש הממשלה ומשמש כ-CTO של הנרכשת.

Salesforce סירבה להגיב על הפרסום. בקופתה הר מזומנים ושווי מזומנים של 2.7 מיליארד דולר. זו לה הרכישה השלישית השנה, לאחר שמוקדם יותר רכשה את PredictionIO ואת MetaMind.

יצוין כי לא מדובר ברכישה הראשונה של ענקית ה-CRM בישראל. ב-2011 היא קנתה את נבאחו (Navajo Systems), גם באותה עסקה תמורת עשרות מיליוני דולרים. נבאחו עוסקת בפיתוח שירותי אבטחת מידע לשימוש בתוכנות מרחוק. היא מספקת הצפנה מקומית של נתוני הארגון ופענוח ההצפנה – לפני ואחרי שהמידע עוזב את מחסן הנתונים הארגוני ועובר לענן. מטרת הרכישה הייתה להרגיע לקוחות ארגוניים שחוששים מהעברת מידע ארגוני לענן, בשל בעיות אבטחת מידע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים