ITLogic השלימה הקמת תשתית תקשורת מחשבים בבניין של פאיוניר בפתח תקווה

הפרויקט כלל, בין היתר, את תכנון המעבר וביצועו, הכנת תוכניות מפורטות, ניהול סיכונים בפרויקט ותשתית התקשרות בחדר השרתים ● היקפו מוערך במאות אלפי שקלים

פרויקט במאות אלפי שקלים. פאיוניר

ITLogic השלימה באחרונה פרויקט מורכב, שכלל הקמת תשתית תקשורת מחשבים בבניין החדש של חברת פאיוניר (Payoneer) בפתח תקווה. היקף העסקה לא נמסר לפרסום, אך מקורות בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

יצוין כי פאיוניר מתמחה בפתרונות לביצוע תשלומים בעולם המסחר הגלובלי באמצעות פלטפורמה שמיועדת לחברות ולאנשי מקצוע, ומאפשרת לשלם ולקבל תשלומים בצורה נוחה ומאובטחת. החברה הוקמה ב-2005 על ידי יובל טל. היא מעסיקה 500 עובדים במטה שלה בניו-יורק ובמרכז הפיתוח בפתח תקווה.

החברה העבירה באחרונה את משרדיה לבית אמות היצירה בפתח תקווה, ששימש בעבר את טלדור. הבניין כולל חמש קומות ו-9,300 מ"ר שטחי משרדים.

במסגרת הפרויקט ביצעה ITLogic תכנון, הטמעה והגדרה של מתג Backbone ומתגי Top Of Rack מבית HPE במהירויות של 10 ג'יגה-ביט, ושל כ-40 מתגים מבית HPE במהירות 1 ג'יגה-ביט לטלפוניה ולתחנות קצה. בנוסף, הוטמעה מערכת HP IMC (ר"ת Intelligent Management Center), המאפשרת ניהול וניטור מרכזיים של כלל תשתיות הרשת בארגון. במסגרת הפרויקט אף שודרגה תשתית הרשת בחדר השרתים למהירות של 10 ג'יגה-ביט, מה שמאפשר לפאיוניר לתת מענה מלא ומהיר לאתגרים העסקיים הנובעים מפעילותה.

ITLogic ביצעה את תכנון המעבר, הניתוח העסקי של הארגון, הדמיית תרחישי המעבר, מיפוי ברמת הפורט (מבואה), הכנת תוכנית העמדה מפורטת, ביצוע חלוקת ציוד לפי שלבים, ניהול סיכונים בפרויקט ובניית חדר שרתים.

"העברת המתקנים, כולל השרתים, הייתה מהירה ויעילה, ובוצעה בצורה מסודרת, ללא פגיעה ברציפות העבודה", אמר ירון וייס, סמנכ"ל תשתיות ומידע בפאיוניר.

לדברי עמית וילרה, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-ITLogic, "מעבר משרדים הוא זמן לחשיבה מחודשת על תכנון תשתית התקשורת והמיתוג. זוהי הזדמנות לשיפור ועדכון החומרה תוך הסתכלות עתידית על ההתפתחויות הצפויות בחברה, שנלקחו בחשבון בהליך ההחלטה לעבור משרדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים