אופק טכנולוגיות הטמיעה פתרון אחסון של Infinidat בחצי מיליון שקלים

הפתרון, InfiniBox, ישמש להחלפת כלל מערכות אחסון ה-"ייצור" של החברה ● הוא ניחן ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה

אנשי אופק טכנולוגיות והפתרון שהוטמע. צילום: יח"צ

אופק טכנולוגיות, מקבוצת אופק H&O, הטמיעה פתרון אחסון מתוצרת Infinidat, בפרויקט שהסתיים באחרונה ושהיקפו עמד על כחצי מיליון שקלים.

הפתרון ישמש להחלפת כלל מערכות אחסון ה-"ייצור" של החברה. הפרויקט בוצע על ידי צוות המומחים של Infinidat בשיתוף אנשי אופק טכנולוגיות.

במהלך הפרויקט הוטמע InfiniBox – פתרון עתיר ביצועים, שניחן ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. על פי החברה, הפתרון מציע נפח אחסון שימושי של יותר מ-2 פטה-בייט, עם זמינות של 99.99999%, קצב תקשורת של עד 12.5 ג'יגה-ביט לשנייה וצריכת חשמל שלא עולה על 9 קילו-ואט לשעה.

מאופק טכנולוגיות נמסר כי ההטמעה בוצעה "על רקע גידול בפעילות החברה ועלייה מתמדת בדרישת לקוחות החברה לאחסון בענן". לדבריהם, "ה-InfiniBox יאפשר לנו מענה גמיש יותר לדרישות האחסון, בין היתר על ידי יכולת גידול בנפח לפי דרישה וללא זמן התקנה, וכן עקב שימוש בפרוטוקלים שונים, ללא חשש מבעיות ביצועים או פרויקטי אינטגרציה מתמשכים".

עמית גואטה, מנכ"ל אופק טכנולוגיות, אמר ש-"הפתרון של Infinidat מאפשר לנו להציע שירות בעל רמת ביצועים גבוהה, זמינות ושרידות יתרה, תוך חסכון משמעותי בעלויות לעומת החלופות. בנוסף, הצלחנו להביא את סביבת האחסון שלנו לנפחים עצומים".

אורן ישרים, מנהל מכירות ישראל ב-Infinidat, ציין כי "אנחנו מאפשרים ללקוח לקבל את כל ארבעת המרכיבים החשובים להם בפתרון אחד: ביצועים, זמינות, היכולת לגדול ויחס עלות-תועלת טוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים