פאלם השיקה עדכון קושחה ל-WebOS

עדכון 1.3.1 כולל תכונות חדשות לארגונים גדולים, אולם הוא לא פותר את העדר הסנכרון עם iTunes ● העדכון משפר את ביצועיו של היומן המותקן במכשיר, על ידי כך שהוא כולל תמיכה בסנכרון עם יאהו! ותיקונים למספר באגים שהיו בגרסאות קודמות של היומן

פאלם (Palm) השיקה עדכון קושחה ל-WebOS, שבמסגרתו נכללו תכונות חדשות לארגונים גדולים. עם זאת, אין בו פתרון לבעיית העדר הסנכרון עם חנות iTunes של אפל (Apple).

העדכון החדש, 1.3.1, משפר את ביצועיו של היומן המותקן במכשיר, על ידי כך שהוא כולל תמיכה בסנכרון עם יאהו! (!Yahoo) ותיקונים למספר באגים שהיו בגרסאות קודמות של היומן, וניתן לשנות באמצעותו את המיקום של אירוע מסוים שנקבע בו.

פאלם כללה בעדכון החדש את תוכנת ה-Instant Message של יאהו!, ובכל פעם שבעל המכשיר מקבל מסר – הוא יכול לראות את מספר הטלפון של השולח. החברה אף הוסיפה שירותי מייל שניתנים להורדה בעת התקנת המערכת, בהם יישומים של גוגל (Google) וכן שרת המיילים לעסקים קטנים של יאהו!. משתמשי אקסצ'יינג 2003 יוכלו מעתה לקבוע סיסמאות שכוללות מספרים ואותיות, גם אם השרת עצמו לא דורש זאת.

מהחברה אף נמסר, כי היא כללה בעדכון הקושחה החדש מספר עדכוני אבטחה, והמשתמשים אף יוכלו לבחור אחרי כמה זמן של חוסר שימוש יינעלו המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים