הסטארט-אפ הישראלי PowToon הטמיע מערכת שיווק בענן של אורקל

ה-Oracle Responsys תשמש כמערכת השיווק במיילים של החברה ● היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

ארנון ברזילי, מנהל תחום חוויית הלקוח באורקל ישראל

הסטארט-אפ הישראלי PowToon הטמיע מערכת שיווק בענן של אורקל (Oracle). הפרויקט החל בחודש מאי השנה ומסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

PowToon הוקמה ב-2012 ומספקת פלטפורמת DIY ליצירת סרטוני אנימציה קצרים ומצגות דינמיות. הסטארט-אפ מציע מגוון תכנים ויזואליים הנדרשים למשתמש. ממשק ה-Drag & drop וסביבת העבודה של המוצר מבטיחים שכל משתמש PowerPoint ממוצע יוכל לייצא תוצר איכותי, מקצועי ואינטראקטיבי – בתום כמה דקות עבודה. בין לקוחות החברה נכללות כ-80% מחברות הפורצ'ן 500 (Fortune 500), בנוסף למוסדות אקדמיים ועסקיים.

המערכת, Oracle Responsys, הוטמעה על ידי צוות השירותים המקצועיים לתחום הענן של אורקל בבריטניה. היא תשמש כמערכת השיווק במיילים הגלובלית שלה. יצוין כי המערכת המוטמעת היא פתרון B2C Cross Channel Marketing והיא חלק מהיצע פתרונות השיווק בענן של אורקל. היא משמשת לניהול הקשר עם 10 מיליון הלקוחות בעולם. ההפעלה המלאה שלה בסטארט-אפ הישראלי צפויה בתחילת החודש הבא.

אופיר פלטנר, מנהל התפעול והשיווק המקוון ב-PowToon, אמר כי "אנחנו ארגון גלובלי וחיפשנו מערכת שתוכל לתמוך בצמיחה המואצת שלנו כחברה. בחרנו בפתרון זה בשל יכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, כמו גם פונקציונליות עשירה – בנושאי סגמנטציה, אופטימיזציה, טיפול בתוכן דינמי והתמודדות עם מיילים בשפות רבות. ההטמעה תסייע לנו לנהל באופן יעיל יותר את תהליך ההתקשרות עם בסיס הלקוחות הגלובלי שלנו".

לדברי ארנון ברזילי, מנהל תחום חוויית הלקוח באורקל ישראל, "לאחר ש-Wix בחרה ב-Oracle Responsys, אנחנו רואים התעניינות רבה בפתרון בקרב חברות אונליין וחברות מסורתיות, שרואות את חוויית הלקוח ויצירת תקשורת מותאמת אישית אליו ולהעדפותיו כנושא מרכזי ואסטרטגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים