לינקדאין: עלייה בהכנסות – ובהפסד הנקי
החברה סיימה את הרבעון השני עם זינוק של 31% בהכנסות ושל 76% בהפסד הנקי ● הסיבה: מעבר מהחזר מס של 26 מיליון דולר לחבות מס של 101 מיליון
ההכנסות של לינקדאין (LinkedIn) עלו ברבעון השני של השנה בשיעור דו ספרתי, אולם גידול חד בחבות המס גרם לעלייה רבה יותר בהפסד הנקי של החברה.
מהתוצאות שפרסמה לינקדאין עולה כי ההוצאות הכלליות הרבעוניות שלה גדלו ב-18.34% ל-938.27 מיליון דולר וההכנסות עלו ב-31.05% ל-932.71 מיליון דולר. אלא שגם ההפסד הנקי של החברה רשם עלייה – של 76.04% – ועמד על 119.27 מיליון. ההפסד הנקי למנייה גדל ב-67.92% ל-89 סנט.
הרווחיות הנקייה נפגעה מגידול של 126.69 מיליון דולר בחבות המס – מהחזר של 26.05 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד לחבות של 100.65 ברבעון המדווח.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות גדלו ב-20.42% ל-120.53 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-32.79% ל-812.19 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 87.08%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-17.17% ל-811.74 וההפסד צנח ב-93.16% ל-5.55 מיליון.
ג'ף וויינר, מנכ"ל לינקדאין, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "ברבעון המדווח הצגנו תנופה חזקה ונתונים פיננסיים טובים. המשך החידושים במוצרים שלנו שיפר את הביצועים".
תגובות
(0)