השתמש במודעת "מבוקש" כתמונת פרופיל בפייסבוק – ונעצר

אדם שעמדו נגדו צווי מעצר בגלל שלושה אישומי תקיפה שונים, שפורטו במודעת "מבוקש השבוע", בחר להפוך את הפוסטר לתמונת הפרופיל שלו ברשת החברתית - ושילם על כך ביוקר

למה להתחבא אם אפשר להיעצר? אילוסטרציה: BigStock

מי שנתקל בתמונה שבה בחר מאק יירווד לייצג את עצמו בפייסבוק (Facebook) יכול היה לזהות די בקלות שמדובר בחשוד שהיה במוקד של חיפוש משטרתי בפלורידה. הסיבה – יירווד בחר להעלות למדיה החברתית כתמונת פרופיל את פוסטר המבוקש שנוצר בעבורו בעקבות האשמה קודמת.

המשטרה בעיר החוף סטיוארט, הממוקמת 100 קילומטרים מצפון למיאמי, הייתה בעיצומו של חיפוש אחרי החשוד בן ה-42, כשגילתה את הבחירה המעט משונה של תמונת הפרופיל שלו.

"החבר'ה מהסיור חיפשו במקומות שבהם הוא נמצא לרוב, אספו קצת מודיעין, ופנו לדף הפייסבוק שלו", תיאר רב"ט בריאן בוסיו את השתלשלות הדברים ל-ABC News, "הם גילו כי הוא השתמש בפוסטר המבוקש שלו לפרופיל הפייסבוק שלו".

המבוקש של השבוע

לחשוד הוצאו כבר שני צווי מעצר על שני אישומים של תקיפה במדינה. הפעם הגיבה המשטרה לקריאת תקיפה חדשה ביום ב', ועצרה את יירווד כבר ביום ג', לאחר שמי שהיה הקורבן שלו, לכאורה, סיפק להם כתובת של המקום שבו התאכסן.

לפי בחירת תמונת הפרופיל, וגם בהתאם להתנהלות המעצר שלו, יירווד הוא ככל הנראה פושע שווה נפש במיוחד – החוקרים מצאו אותו בביתו של אחיו כשהוא ישן בשלווה ועצרו אותו. "כשלבש את הג'ינס שלו נפלה ממנו שקית של גראס", תיאר השוטר בסיו את מה שהביא את יירווד להיות מואשם גם באחזקת סמים.

המשטרה – באקט שיש בו משום ירייה ברגליה שלה – מיהרה להרתיע חשודים עתידיים מקבלת החלטות דומות. בפוסט שפרסמה בסוף השבוע בדף הפייסבוק של מחלקת סטיוארט, נכתב על ידי רב"ט בסיו כי "פייסבוק היא דרך מצוינת לתקשר ולהתחבר עם חברים ותיקים ובני משפחה, אבל אם אתם מבוקשים על ידי המשטרה, זה כנראה לא יהיה רעיון טוב להשתמש בפוסטר 'המבוקש של השבוע' של עצמכם בתור תמונת הפרופיל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים