סלולר לעובדי המדינה ב-18 שקלים בחודש

החבילה 500 דקות שיחה, 500 דקות שיחה ברשת ה-VPN של משרדי הממשלה, 500 הודעות וגלישה בנפח 500 מגה-בייט ● במחיר של 28.8 שקלים בחודש הם יוכלו לקבל נפחים גדולים יותר

עובדי המדינה יוכלו לדבר ולגלוש בזול. צילום: BigStock

כחודש וחצי לאחר שהסתיים מכרז הסלולר הגדול של מינהל הרכש עבור עובדי המדינה, פרסם המינהל את תוצאותיו המלאות, את התוכניות המוצעות לעובדי המדינה לפי דרגיהם, וכן את המכשירים הכלולים בו ואת עלויותיהם.

מכרז הסלולר הממשלתי פוצל לשני מכרזים נפרדים: האחד לאספקת שירותי סלולר (SIM) והשני לאספקת מכשירי סלולר. כספקית סלולר נבחרה פלאפון וכספקיות מכשירים נבחרו פלאפון – למוצרי אפל (Apple) ו-HTC; פרטנר – למוצרי LG; באג – למכשירי מייזו; וסקיילקס – לאלה של סמסונג (Samsung). לפי הערכות, המכרז נוגע ל-100 אלף עובדי מדינה ובני משפחותיהם.

הפרסום של מינהל הרכש מעלה כי לעובדי המדינה יוצעו שלוש חבילות סלולריות: האחת, בנפח גלישה של 8 ג'יגה-בייט, במחיר של 28.8 שקלים לחודש, והשנייה בנפח גלישה של 12 ג'יגה-בייט, במחיר 35 שקלים לחודש. החבילות כוללות דקות שיחה והודעות SMS ללא הגבלה, ובנוסף יקבלו המצטרפים אחסון בנפח 100 ג'יגה-בייט, שירות שיר בהמתנה עם אפשרות החלפה ללא תשלום פעם בחודש, סינון שיחות בחו"ל ושירות פקס למייל. החבילה השלישית היא לממעטים בדיבור, תמורת 18 שקלים בחודש, שתכלול 500 דקות שיחה, 500 דקות שיחה ברשת ה-VPN של משרדי הממשלה, 500 הודעות וגלישה בנפח 500 מגה-בייט.

המחירים הללו מייצגים הנחה לא גדולה יחסית למחירים בשוק של החבילות הזולות, אבל יתרונן הוא בהטבות הנלוות ובנפח הגלישה המוגדל, כמו מוצר פרימיום במחיר מינימום.

האופציות לרכישת המכשירים

לעובדי המדינה מוצעות שתי אפשרויות לרכישת המכשירים: האחת היא רכישה בליסניג תמורת 18-40 שקלים בחודש עבור מגוון מכשירים, כאשר בכל שנה וחצי יוחלף המכשיר בדגם חדשץ השנייה היא תשלום חד פעמי על המכשיר, מתוך קטלוג המכשירים המוצעים, שכולל מגוון רחב: החל ממכשירי iPhone 6s פלוס של אפל ב-4,349 שקלים, עבור ב-S7 Edge של סמסונג ב-2,829 שקלים וה-G5 מבית תמורת 2465 שקלים, ועד למכשיר מייזו תמורת 764 שקלים או מכשיר ג'יני של פלאפון ב-584 שקלים.

לעובדי המדינה מוצעות גם חבילות חו"ל מוזלות, במחירים המגלמים הנחה של לפחות 40% מהמחירים הקיימים כיום בשוק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    ומי ממן זאת? אנו האזרחים מכך שמשלמים לחברות הסלולר חבילות יותר יקרות אם חברות הסלולר מרויחות בחבילה כזו מדוע לא לתת אותה לכלל הלקוחות?

אירועים קרובים