שירות חדש מאפשר לשוחח גם במקומות שאין בהם קליטה

באמצעות Wi-Fi Calling יכולים לקוחות פרטנר לקבל ולהוציא שיחות כרגיל על גבי הרשת האלחוטית, בכל מצב

אילוסטרציה: BigStock

קבוצת פרטנר משיקה, בראשונה בישראל, שירות שמאפשר מעבר אוטומטי לניהול שיחות על גבי רשת אינטרנט אלחוטית (Wi-Fi) במקומות שאין בהם קליטה מספקת של רשת סלולרית. כך, ניתן יהיה לשוחח גם מחניונים תת קרקעיים ומאזורים מעוטי קליטה.

השירות, Wi-Fi Calling, מוצע למנויי הסלולר בתוכניות ה-Unlimited של החברה. הם יוכלו להגדיר מעבר אוטומטי ל-Wi-Fi רק כשאין קליטה סלולרית, או גם כאשר יש אותה.

בשלב זה החברה מספקת את השירות בתחומי ישראל בלבד, עם גרסה מעודכנת של מערכת ההפעלה. בפרטנר מציינים כי שיחות יוצאות שמתבצעות על גבי רשת ה-Wi-Fi לא נגרעות ממספר הדקות בחבילה של המנוי.

Wi-Fi Calling ניתן ללקוחות החברה ללא תוספת תשלום, וללא צורך באפליקציה או התקנת תוכנה ייעודית. השירות יהיה זמין עבור המכשיר לאחר הרשמה באתר החברה, או באפליקציית MyPartner.

נכון לעכשיו, השירות נתמך במכשירי אנדרואיד (Android) מסוימים המצוינים באתר החברה ובהמשך יותאמו דגמים נוספים עם מערכת ההפעלה של גוגל (Google), כמו גם מכשירי iOS.

רז ברטוב, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של פרטנר, אמר כי "השקת השירות מאפשרת ללקוחותינו להישאר מחוברים גם באותם מקומות בהם חווים לעתים 'חורים' בכיסוי הסלולרי, כמו בתוך מבנים, מקלטים וחניונים תת-קרקעיים, על ידי ניתוב שיחות הטלפון הסלולריות של המנוי לרשת האלחוטית. בחודשים הקרובים נרחיב את הפיתוח הטכנולוגי ונציע את השירות לשימוש במכשירים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים