טופ גרופ: ההכנסות עלו בכ-28.5%; הרווח הנקי צלל בכ-83%

הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי של 2009 עמדו על 7.83 מיליון שקלים ● הרווח הנקי שלה הגיע ל-103 אלף שקלים ● טופ גרופ רשמה ברבעון ירידה של 75% ברווח הנקי למניה, ל-0.001 שקלים, ועלייה של קרוב ל-70% בהוצאות הגולמיות

קבוצת טופ גרופ (לשעבר קבוצת רמדור) סיימה את הרבעון השלישי של 2009 עם עלייה בהכנסות, אך עם ירידה דרסטית ברווח הנקי. מהדו"חות שפרסמה הקבוצה עולה, כי הרווח הנקי שלה ירד ב-82.78%, ועמד על 103 אלף שקלים לעומת 598 אלף ברבעון השלישי של 2008. הרווח הנקי למניה ירד ב-75% – מ-0.004 שקלים ל-0.001. לעומת זאת, ההכנסות הרבעוניות של הקבוצה רשמו גידול של 28.48%, ועמדו על 7.83 מיליון שקלים בהשוואה ל-6.09 מיליון.

בתשעת החודשים הראשונים של 2009 רשמה טופ גרופ הכנסות בסך 20.99 מיליון שקלים – גידול של 48.86% לעומת 14.1 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי של הקבוצה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה ירד ב-49.56% ל-858 אלף שקלים בהשוואה ל-1.7 מיליון.

ההוצאות הגולמיות של הקבוצה עלו ברבעון השלישי של 2009 ב-69.48% ל-4.42 מיליון שקלים לעומת 2.61 מיליון. הרווח הגולמי הרבעוני פחת ל-3.41 מיליון שקלים – קיטון של 2.15% לעומת 3.49 מיליון. הרווח הגולמי השולי של 43.59% לעומת 57.23% ברבעון המקביל ב-2008. הרווח הגולמי עלה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2009 ל-9.66 מיליון שקלים – גידול של 10.27% לעומת 8.76 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-45.99% לעומת 62.09%.

ההוצאות התפעוליות הרבעוניות של טופ גרופ הסתכמו ב-3.18 מיליון שקלים – גידול של 10.74% לעומת 2.87 מיליון. הוצאות המחקר והפיתוח של הקבוצה רשמו עלייה של 12.72% ל-700 אלף שקלים בהשוואה ל-621 אלף. בתחום השיווק והמכירות רשמה הקבוצה הוצאות בסך של 762 אלף שקלים – עלייה של 1.6% לעומת 750 אלף. הוצאות ההנהלה גדלו ב-14.5% ל-1.71 מיליון שקלים, לעומת 1.5 מיליון. הרווח התפעולי הרבעוני פחת ב-61.97% ל-235 אלף שקלים לעומת 618 אלף.

בסוף הרבעון היו לטופ גרופ מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך של 3.51 מיליון שקלים – גידול של 12.44% לעומת 3.12 מיליון בסוף הרבעון השלישי של 2008. סך הנכסים השוטפים של הקבוצה עמד על 15.25 מיליון שקלים – עלייה של 0.95% לעומת 15.11 מיליון.

שמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ גרופ, אמר, כי "במהלך הרבעון ביצענו מיתוג מחדש של הקבוצה כטופ גרופ. במהלך 2008 ו-2009 גדלנו פי שלושה, הן אורגנית והן בעקבות רכישות שביצענו. הרווחיות של הקבוצה ברבעון נפגעה בעקבות עלויות המיתוג שביצענו, והוצאות חד-פעמיות במיזוג טופ Q (לשעבר אקווה) לקבוצה. אנחנו נכנסים במומנטום חיובי לרבעון האחרון של 2009 ולשנת 2010".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים