HP הכריזה על מחשב מיני ליוצרי תוכן

החברה מכוונת את ה-Z2 Mini לעולם העסקים וכן ליוצרים, שמשתמשים במספר מסכים, כמו מעצבים, עורכי וידיאו ואדריכלים המשתמשים ביישומי CAD

ה-Z2 Mini של HP. צילום: יח"צ

HP הכריזה על Z2 Mini – מחשב בתצורת מיני שמיועד לשמש כתחנת עבודה עבור משתמשים שזקוקים לעוצמה, אך גם זקוקים למכשיר שלא יתפוס מקום רב על שולחן העבודה המצומצם שלהם בחלל העבודה המודרני. החברה מכוונת אותו לעולם העסקים וכן לעולם של יוצרי תוכן, שמשתמשים במספר מסכים, כמו מעצבים, עורכי וידיאו ואדריכלים המשתמשים ביישומי CAD.

המחשב מציע מידות קומפקטיות במיוחד כך שהוא תופס, כאמור, מעט מקום על שולחן העבודה. אפשר אף למקמו מאחורי מסכים גדולים על מעמד הבסיס שלהם, המיועדים לחיבור מחשב מאחור, כשבמקרים כאלה ניתן להפעילו ולכבותו מהמקלדת או באמצעות העכבר. כמו כן, HP טוענת שמדובר במחשב שקט במיוחד עם מערכות אוויר מיוחדות, שמקררות היטב את המעבד ואת הכרטיס הגרפי – בנפרד וכאחד.

המכשיר מוצע בשני סוגי מארזים, שניהם בגובה 5.8 ס"מ בלבד. מארז אחד מיועד לתצורת בסיסית שמציע שלושה חיבורי DisplayPort ושני חיבורי USB סטנדרטיים, ואילו המארז השני מיועד לתצורות המציעות ביצועים גבוהים יותר, והוא כולל יציאת DisplayPort נוספת ותוספת של שתי יציאות USB-C.

מעבר לכך מציע המחשב מבחר של מעבדים לבחירה – החל ב-Core i3 של אינטל (Intel) ועד Xeon E3-1200v5; בחירה בין ארבעה עד 32 ג'יגה-בייט זיכרון מסוג DDR4; בחירה בין כונני JDD לכרטיסי SSD; אפשרות לשילוב של כרטיס גרפי מקצועי Quadro M620 GFX מבית NVIDIA עם שני ג'יגה-בייט זיכרון; ותמיכה בקישוריות בלוטות' (Bluetooth) ו-Wi-Fi.

המחשב החדש יהיה זמין בארץ בעוד מספר שבועות, במחיר התחלתי של 1,150 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים