אלישע ינאי, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל, יפנה מקומו בינואר; סגנו, שמעון דיק, יחליפו

ינאי, המכהן גם כסגן נשיא בכיר במוטורולה העולמית, פורש לאחר ארבעים שנה במוטורולה ישראל, מתוכן עשרים כמנכ"ל ● שמעון דיק, המשמש כיום כסגן נשיא מוטורולה ישראל וראש קבוצת השיווק והמכירות של החברה, ימונה ב-1 בינואר 2010 לסגן נשיא במוטורולה העולמית ומנכ"ל מוטורולה ישראל ● ינאי נאות לבקשת מוטורולה העולמית להישאר בחברה ככל שיידרש על מנת להבטיח העברה ניהולית מסודרת

אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

אלישע ינאי, נשיא ומנכ"ל מוטורולה (Motorola) ישראל וסגן נשיא בכיר במוטורולה העולמית, ביקש מהנהלת מוטורולה העולמית לפרוש מתפקידו עם הגיעו לגיל הפרישה. ינאי עבד במוטורולה ישראל ארבעים שנה – מתוכן עשרים כמנכ"ל. בינואר 2010 יפרוש ינאי מהניהול העסקי השוטף של מוטורולה ישראל, אך ימשיך בתפקידיו האחרים על מנת להבטיח העברה ניהולית מסודרת.

שמעון דיק, המשמש כיום כסגן נשיא מוטורולה ישראל וראש קבוצת השיווק והמכירות של החברה, ימונה ב-1 בינואר 2010 לסגן נשיא במוטורולה העולמית ומנכ"ל מוטורולה ישראל. עם פרישתו המלאה של ינאי, ימונה שמעון דיק לתפקיד נשיא מוטורולה ישראל.

ינאי החל את דרכו במוטורולה בשנת 1970, לאחר שסיים את לימודיו בטכניון במגמת הנדסת אלקטרוניקה בהצטיינות ראויה לשבח (summa cum laude). בשנות השמונים שימש ינאי כנציגה של מוטורולה ישראל במוטורולה ארה"ב והניח את התשתית לפעילות הייצוא של מוטורולה ישראל בצפון אמריקה. ינאי היה ממקימי מרכז הפיתוח הראשון בישראל, המעסיק מאות מהנדסים והנדסאים, והינו אחד ממרכזי הפיתוח המובילים במוטורולה העולמית. ביוזמתו הוקמה חברת מירס ומאוחר יותר – חטיבת המוצרים המשלימים. בשנת 2003 הוענק לאלישע ינאי תואר סגן נשיא בכיר במוטורולה העולמית.

בהודעת הפרישה שלו ציין ינאי, כי "מוטורולה העולמית היתה מחלוצות החברות הזרות שהשקיעו בישראל. הקשר ההדוק בין מדינת ישראל לבין מוטורולה הוא קשר בן יותר משישים שנה. אני מאמין כי הקשר ימשיך ויפרח בעתיד". על שמעון דיק אמר ינאי, כי "הוא מנהיג אמיתי, יזם דינמי, אשר ללא ספק ימשיך להצעיד את מוטורולה לעתיד מוצלח. התברכנו במחליף ראוי".

יוג'ין דילייני, נשיא חטיבת מוצרי התקשורת הניידים במוטורולה העולמית, אמר, כי "ברצוני להודות לאלישע ינאי על שנות עבודתו במוטורולה, ועל המנהיגות שהפגין במספר חזיתות חשובות. להיטותו הרבה ודרך חשיבתו מחוץ לקופסה יחסרו לנו מאוד".

על שמעון דיק, אמר דילייני, כי "שמעון הוכיח את עצמו כבעל חשיבה אסטרטגית סולידית, יכולת מנהיגות וטיפול בלקוחות. אני מצפה משמעון להיבנות על המורשת של מצוינות שמותיר אלישע ינאי על מנת להרחיב את עסקי מוטורולה ישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים