גוגל רוצה לכבוש גם את שוק השעונים החכמים

החברה צפויה לשעתק לשוק זה את מה שהיא עושה בתחום הסמארטפונים ותשיק ברבעון הראשון של השנה שני שעונים חכמים מבוססי אנדרואיד ● המשימה שלה קשה, משום שהנתח שלה קטן משל אפל בכ-50%

האם השעונים החדשים יביאו למהפך בשוק? צילום אילוסטרציה: BigStock

גוגל (Google) עומדת לשעתק את ההתנהלות שלה בשוק הטלפונים החכמים לתחום השעונים החכמים. החברה אמורה להשיק ברבעון הראשון של השנה הקרובה שני שעונים שמבוססים על מערכת ההפעלה של החברה, Android Wear בגרסה 2.0. זו הפעם הראשונה שבה גוגל תשיק שני שעונים ממותגים משלה, וזאת בשוק שלא ממש מצליח להתרומם.

לפי ההערכות, גוגל מקווה להשיג באמצעות הכניסה הישירה הזו לשוק כמה דברים: לשפר את חוויית השימוש בשעונים; לספק להם הילה מסוימת של יוקרה, כפי שעשו עבורה הטלפונים בסדרת ה-Nexus הקודמת ובסדרת ה-Pixel הנוכחית; ולהגדיל את הנתח שלה בשוק מערכות ההפעלה.

נכון להיום, החברה, ובהתאם לכך גם מערכת ההפעלה, ששולטת בשוק השעונים החכמים היא אפל (Apple), עם ה-watchOS שלה. 52% מהמשלוחים בשוק זה הם של שעונים מתוצרתה, בעוד שהחלק של גוגל, עם ה-Android Wear, עומד על 23%.

בנוסף, להבדיל משווקים אחרים, שוק מערכות ההפעלה לשעונים מבוזר יחסית. גוגל רוצה להשיג בשוק הזה את אותו המעמד שיש לה בשוק הטלפונים, שבו היא שולטת באופן מבוהק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים