גוגל מתחילה בדיקה חיה ומוגבלת של Instant Apps לאנדרואיד

ענקית הטכנולוגיה בוחנת את הכלי, שיאפשר להריץ יישומים מבלי צורך בהורדתם ובהתקנתם על מכשירי האנדרואיד, בכדי לייצר חשיפה גדולה ונוחה יותר לאפליקציות שונות

אבטחה משופרת ב-Android 12

אחד החידושים המעניינים שהציגה גוגל (Google) בשנה שעברה בכנס המפתחים שלה, הוא ה-Instant Apps – אפליקציות בן-רגע, בתרגום חופשי – המאפשר להריץ אפליקציות על גבי אנדרואיד (Android), ללא צורך בהתקנה. למשל, לחיצה על קישור לווידיאו ב-Buzzfeed תציג את התוכן בתוך אפליקציית Buzzfeed רק באמצעות הורדת הרכיבים הדרושים להצגתו.

בימים אלה החלה גוגל להפיץ את ה-Instant Apps לאנדרואיד, אם כי רק באופן מוגבל ולצורך בדיקה. הגל הראשון של אפליקציות כשאיתן ניתן יהיה לעשות שימוש ב-Instant Apps כולל את: BuzzFeed, Wish, Periscope ו-Viki.

בהנחה שלא יצוצו בעיות גדולות, גוגל מתכננת להרחיב את הגישה לעוד ועוד משתמשי אנדרואיד.

גוגל: "לגלות ולהריץ אפליקציות במינימום חיכוך"

בפוסט שפורסם בלוג של גוגל, ושהודיע על זמינות האפליקציות לשימוש בן-רגע, ציינה החברה כי ה-Instant Apps לאנדרואיד הן "חלק חשוב" מהיעד שלה לסייע לבעלי מכשירים המבוססים על מערכת הפעלה זו "לגלות ולהריץ אפליקציות במינימום חיכוך". עוד ציינה ענקית הטכנולוגיה כי היא פועלת מול מספר מפתחים בכדי לשפר את חוויית השימוש באפליקציות שכבר מאופשרות.

למפתחים שמעוניינים להציע אפליקציות שנתמכות בתכונת ה-Instant ממליצה גוגל להשתמש בתמיכה שלה לנושא. יהיה עליהם לשנות את האפליקציה שלהם, כך שהחלק העיקרי שלה יוכל להיטען למכשיר ולרוץ בצורה עצמאית – מבלי הצורך בהורדה מלאה של האפליקציה.

בבלוג של גוגל למפתחים ציינה החברה גם, כי ערכת כלי הפיתוח המלאה לתמיכה ב-Instant Apps תהיה זמינה לקהילת המפתחים "בחודשים הקרובים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים