רשת תיק ותיק תטמיע ERP של אביב פתרונות מתקדמים; ההיקף: יותר מ-200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט תספק אביב לרשת התיקים את מערכת אביב ERP ואת תוכנות הקופה עבור 14 חנויות הרשת ● המודולים העיקריים שיוטמעו הם ניהול לוגיסטיקה והפצה, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מערך המכירות, מבצעים, ומערכת פיננסית

אביב פתרונות מתקדמים תטמיע את מערכת ה-ERP פרי פיתוחה ברשת חנויות התיקים תיק ותיק. במסגרת הפרוייקט תספק אביב את מערכת אביב ERP ואת תוכנות הקופה עבור 14 חנויות הרשת. המודולים העיקריים שיוטמעו הם ניהול לוגיסטיקה והפצה, ניהול מועדון לקוחות, ניהול מערך המכירות, מבצעים, ומערכת פיננסית. המערכת של רשת תיק ותיק תתארח על גבי שרתי אביב פתרונות מתקדמים ותופעל על ידי משתמשי החברה בשיטת ההתחברות מרחוק. היקפה הכספי של העסקה מסתכם ביותר מ-200 אלף שקלים.

הפרויקט מתוכנן להתבצע תוך כחודש, על מנת לעמוד בלוח הזמנים להפעלת המערכת החל מה-1 בינואר 2010. מערכת אביב ERP תחליף את המערכת הקיימת, אופנת תוכנה, אשר שימשה את הרשת בשנים האחרונות.

דעאל קראוס, מנהל המכירות הקמעונאיות באביב פתרונות מתקדמים, אומר, כי "אנו גאים על בחירתה של רשת תיק ותיק במערכת שלנו. כפי שדיווחנו כבר בעבר, הרי שתחום האופנה הופך להיות אחד ממוקדי הפעילות המרכזיים בחברה, לאחר הזכיות האחרות של אביב ברשתות בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים