למרות עלייה במספר המשתמשים: טוויטר רשמה ירידה בהכנסות

מספר המשתמשים היומי ברשת החברתית עלה ב-14%, אך ההכנסות הרבעוניות קטנו ב-8% ● החברה מחפשת את הנוסחה איך לתרגם את הגידול בגולשים ליותר כסף

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר. צילום: Cellanr, מתוך ויקיפדיה

טוויטר (Twitter) סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם מגמה מעורבת – ירידה בהכנסות, אך גם בהפסד הנקי שלה. נקודת אור נוספת נרשמה במספר המשתמשים: הנתון היומי עלה ב-14% והחודשי – ב-6%, ל-328 מיליון איש.

עם זאת, עליות אלה עדיין לא תורגמו לגידול בהכנסות וטוויטר עדיין לא מצאה את הנוסחה איך לעשות זאת. ההכנסות שלה ירדו ברבעון ב-7.78% ל-548.28 מיליון דולר, אולם ההוצאות קטנו בשיעור גדול יותר – 9.96% – ל-588.53 מיליון.

הפער בין הירידה הגדולה יחסית בהוצאות הכלליות לעומת ההכנסות השפיע לטובה על הרווחיות התפעולית והנקייה: ההפסד התפעולי צנח ב-31.86% ל-40.28 מיליון דולר (השפיעה על כך גם ירידה של 19.12% בהוצאות התפעוליות, ל-368.19 מיליון) וזה הנקי – ב-22.79% ל-61.56 מיליון.

עוד עולה מהנתונים כי בשלושת החודשים המדווחים גדלו ההוצאות הגולמיות של החברה ב-11% ל-220.34 מיליון דולר, הרווח הגולמי קטן ב-17.22% ל-327.91 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 59.8%.

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "מספר המשתמשים היומי שלנו הולך וגדל, זה הרבעון הרביעי ברציפות. בסוף הרבעון היה לנו 328 מיליון משתמשים, שמשקפים עלייה חודשית ממוצעת של 6% ועלייה יומית ממוצעת של 14%. נכון שיש לנו עדיין בעיות בסעיף ההכנסות, אבל אני מאמין שביצוע התוכנית העסקית של החברה והגידול במספר המשתמשים יבואו לידי ביטוי חיובי בגידול בהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים