נא להתנהג בהתאם: גוגל מצאה דרך לטפל באפליקציות ה-"רעות"

החברה הודיעה שהיא שיפרה את אלגוריתם החיפוש והזיהוי שהיא מפעילה בחנות, כך שהוא יוכל לזהות את איכותן של האפליקציות

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

לאחר שנים בהן הייתה עסוקה בהיבט של האפליקציות בהגדלת מספרן בחנות שלה, גוגל (Google) מגבירה לאחרונה את המאמצים לשפר את האיכות הכוללת של האפליקציות שניתן למצוא עבור אנדרואיד (Android), במסגרת הרשמית שלה.

לאחר בחודשים האחרונים נקטה מהלכים בהם צירפה לחנות מנועים שמזהים אפליקציות ספאם מוגזמות וכן רושעות, כעת היא מתמקדת על חוויית שימוש.

החברה הודיעה שהיא שיפרה את אלגוריתם החיפוש והזיהוי שהיא מפעילה בחנות, כך שהוא יוכל לזהות את איכות האפליקציות ולבדוק האם מדובר בכאלה שאינן כתובות היטב ומובילות לתקיעות של המערכת, ואף יותר מכך.

כעת האלגוריתם יודע לזהות אפליקציות שבתגובות אליהן מופיעות תגובות רבות יחסית שמעניקות להן כוכבית אחת בלבד, מתוך חמש, וכן לזהות מתוך הטקסט תלונות, במיוחד כאלה שחוזרות על עצמן, לגבי האפליקציות.

במקביל, ובאופן שמשלים את הפעילות של הבינה המלאכותית, יש גם התערבות אנושית בכדי לבדוק בפועל את הממצאים, וכן כדי לגרום להורדת הדירוג של אפליקציות ש-"לא מתנהגות כראוי". המטרה בסופו של דבר היא לספק עוד תמריץ למפתחים לכתוב אפליקציות טובות יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים