מנהל חטיבת חלונות פורש ממיקרוסופט

המנהל, ביל וגטה, פורש מהחברה לאחר עשרים שנים שבהן עבד בה ● "ביל הביע את רצונו לנהל עסקים פרטיים ולהוסיף ולבדוק רעיונות חדשים בתחומי ההיי-טק, הטלקום והשירותים", כתב סטיב באלמר, מנכ"ל החברה ● וגטה עצמו לא מסר פרטים על תוכניותיו לעתיד

ביל וגטה, מנהל ותיק במיקרוסופט (Microsoft), שבתפקידו האחרון שימש כסגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת חלונות (Windows) בחברה – פורש ממנה. סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, מסר לעובדים על פרישתו של וגטה בהודעה ששלח בדואר האלקטרוני.

"ביל הביע את רצונו לנהל עסקים פרטיים ולהוסיף ולבדוק רעיונות חדשים בתחומי ההיי-טק, הטלקום והשירותים", כתב באלמר. וגטה עצמו לא הרחיב בפרטים על תוכניותיו לעתיד. עוד ציין באלמר, כי וגטה "הזרים דם חדש בעסקי חלונות".

ובכל זאת, וגטה חש, כי סמכויותיו קוצצו בעקבות השינויים הניהוליים שבוצעו במיקרוסופט, ובמסגרתם מונה בשנה שעברה סטיבן סינופסקי, מנהל ותיק נוסף, לתפקיד נשיא חטיבת חלונות.

ברבעון האחרון שלגביו פורסמה מיקרוסופט דו"חות ירדו מכירות חלונות ב-39%, אך בחברה מקווים, כי בעקבות ההשקה של חלונות 7 (Windows 7) יעלו המכירות ב-2010. ב-28 בינואר תפרסם מיקרוסופט את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של שנת הכספים.

הפרישה של וגטה היא חוליה נוספת בשרשרת פרישות של בכירים ממיקרוסופט. בהודעה שפרסם בבלוג ביום האחרון של 2009 הודיע אלכס קוצ'יס, מנהל תוכנית Genuine Software של מיקרוסופט, כי הוא פורש מהחברה. "זה היום האחרון שלי במיקרוסופט", כתב קוצ'יס בהודעה. הוא ציין, כי בכוונתו להוסיף ולפעול בתחום מניעת השימוש הפיראטי בתוכנות, אך לא מסר פרטים נוספים.

השורה הארוכה של המנהלים הבכירים שפרשו ממיקרוסופט בשנתיים האחרונות כוללת גם את מנהל הכספים הראשי לשעבר, כריס לידל; המנהלת לשעבר של מרכז הנתונים, דברה צ'רפטי; המנהל לשעבר של חטיבת חלונות, קווין ג'ונסון; המנהל הטכני הראשי לשעבר של חטיבת חלונות, רוב שורט; ומנהלת המדיה הראשית לשעבר, ג'ואן ברדפורד.

בחודש שעבר מונה לידל לתפקיד מנהל הכספים הראשי של ג'נרל מוטורס. את תפקיד מנהל הכספים הראשי של מיקרוסופט ממלא כיום סגן הנשיא, פיטר קליין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים