סאפ תסגור את פלטפורמת הנייד שלה בשנת 2020

חברת התוכנה הגרמנית הגדולה באירופה ומהגדולות בעולם תציע לאחר סיום השירות שתי חלופות זמינות ללקוחות - מעבר לענן, או תשלום לחברה בכדי לפתור בעיות אישיות

עשתה עסקה מוצלחת. סאפ. אילוסטרציה: BigStock

סאפ (SAP) החליטה להפסיק את פעולת פלטפורמת המובייל שלה. בהודעה שהוציאה החברה ב-31 בינואר הודיעה החברה כי התמיכה ב-SAP Mobile Platform מסתיימת בסוף בדצמבר 2020.

החברה הוסיפה ובישרה כי "איננו מתכוונים להציע תחזוקה מורחבת" וציינה כי תחזוקת המיינסטרים בעבור פלטפורמת SAP Mobile תסתיים באופן רשמי ב-31 בדצמבר בשנת 2020. 

שתי חלופות לפלטפורמת הנייד – מעבר לענן, או תשלום לצורך פתרון בעיות אישיות

סאפ תציע במקום אפשרות ל-"תחזוקה ספציפית ללקוח" – שירות בתשלום שוטף שיוצע כאפשרות ברירת מחדל ללקוחות. עוד תאפשר החברה, כמובן, מעבר לענן.

המעבר לענן נתפש בדרך כלל כאפשרות המועדפת. הוא מספק ללקוחות עלויות נמוכות יותר, זרימה קבועה של תכונות חדשות ואינטגרציה עם שאר שירותי סאפ. אפשרויות טכניות להעברה לא נדונו בשלב זה, אך ענקית התוכנה הודיעה כי בעיה זו תטופל בקרוב בפוסט ספציפי שתפרסם בבלוג שלה.

תחזוקה ספציפית ללקוח, בהתחשב בכך שלא תהיה תחזוקה מורחבת, היא מודל ספציפי בתשלום ללקוח. שירות זה מציע פתרונות לבעיות ייחודיות לכל לקוח בנפרד, אך לא יכלול קוד חדש או שינויים משפטיים.

"אין צורך לעשות שום דבר על מנת לבחור באפשרות זו", כתב מרטין גראסהופ, מנהל מוצר בכיר, בפוסט של סאפ. "אפשרות זו שומרת על המוצר שלך ומוודאת שהשקעתך מאובטחת. עם זאת, מאחר שהתחזוקה המרכזית תסתיים, לא תקבל תכונות או חידושים בתקופה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים