פוליקום: הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2009 צנח ב-50%, והסתכם ב-12.82 מיליון דולרים
החברה, שעוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות לתקשורת וידאו וקול, רשמה עליה מתונה של 1.83% בהכנסות, שהסתכמו ב-268 מיליון דולרים ● רוברט האגרטי, מנכ"ל פוליקום: "במהלך הרבעון המשכנו בכיסוי השוק במספר איזורים גיאוגרפיים מרכזיים, והעמקנו את השותפויות האסטרטגיות שלנו עם חברות מובילות"
פוליקום (Polycom), שעוסקת בפיתוח ושיווק פתרונות לתקשורת וידאו וקול, פרסמה את תוצאותיה העסקיות לרבעון הרביעי של 2009 ולשנה כולה. מהדו"ח עולה, כי רווחיה של החברה צנחו ב-50.12% והסתכמו ב-12.82 מיליון דולרים, לעומת 25.71 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. זאת, למרות שהכנסותיה של פוליקום דווקא רשמו עליה מתונה של 1.83%, והסתכמו ב-267.86 מיליון דולרים, לעומת 263.04 ברבעון האחרון של 2008.
ההכנסות ממכירת מוצרים הכניסו לפוליקום 220.84 מיליון דולרים – ירידה של 0.55% לעומת 222.07 מיליון ברבעון המקביל של 2008. ההכנסות משירותים גדלו ב-14.76%, והסתכמו ב-40.98 מיליון דולרים. ההוצאות הגולמיות של פוליקום הסתכמו ב-114.66 מיליון דולרים – עליה של 4.8% לעומת 109.39 מיליון ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי הרבעוני נותר כמעט ללא שינוי – 153.2 מיליון לעומת 153.66 – ירידה של 0.29%.
בכל שנת 2009 הסתכמו הכנסותיה של פוליקום ב-966.98 מיליון דולרים – ירידה של 9.57% לעומת 1.07 מיליארד ב-2008. הרווח הגולמי השנתי עמד על 548.98 מיליון דולרים – ירידה של 11.32% לעומת 619.02 מיליון בשנה הקודמת.
רוברט האגרטי, מנכ"ל פוליקום: "תוכנית ההשקעה האסטרטגית בה נקטנו ברבעון האחרון הניבה תוצאות חיוביות, והיא מעידה על צמיחה ועל צבר שיא ברבעון הרביעי. המשכנו בכיסוי השוק במספר איזורים גיאוגרפיים מרכזיים, והעמקנו את השותפויות האסטרטגיות שלנו עם חברות מובילות. בנוסף, הגדלנו – ונמשיך להגדיל – את בסיס הלקוחות שלנו".
תגובות
(0)