נס רכשה את חברת הענן Clouding Now במיליוני שקלים

Clouding Now מתמחה בביצוע פרויקטים גדולים בענן ● החברה תמשיך לפעול כישות עצמאית

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: ניב קנטור

נס רכשה את Clouding Now, שפועלת בשכבת הארכיטקטורה והתשתיות בעננים הציבוריים – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותה במיליוני שקלים.

Clouding Now עורכת פרויקטים בתחום הגירת מערכי IT של ארגונים לעננים ציבוריים. את החברה הקימו שחר נתיב ודני וינר, שמגיעים שניהם מרקע של ניהול מערכות IT גדולות בצד הלקוח. נתיב עבד בעברו ב-Logic Industries ואילו וינר הועסק בחברות ציבוריות גדולות בחו"ל. החברה תמשיך לפעול כישות עצמאית תוך סינרגיה עם שאר הפעילויות העסקיות של נס.

הנרכשת מתמחה בהקמה, אפיון, ייעוץ, ארכיטקטורה וליווי צמוד של פרויקטים מבוססי שירותי ענן ותשתיות, בסביבות ענן ציבורי: Azure של מיקרוסופט (Microsoft), הענן של אורקל (Oracle) ו-AWS. יש לה עשרות לקוחות מכלל מגזרי המשק, ובכללם חברות סטארט-אפ וארגונים בינלאומיים.

"מעצימים את ה-IT של הלקוח ולא מחליפים אותו"

נתיב אמר לאנשים ומחשבים כי "היתרון שלנו בא לידי ביטוי ביכולות הניתוח שלנו ובהכרתנו בצורה מעמיקה את הסביבה העסקית והארגונית של הלקוחות. אנחנו מתמקדים בשכבת תשתיות הענן, בהעברת סביבות ענן ואופטימיזציה וניטור של פעילויות הענן, לצד ניטור כספי של הוצאותיהן".

לדבריו, "אנחנו מכירים את כלל תשתיות הענן הציבורי ומביאים גישה חדשנית, מוטת לקוח בצורה מוחלטת. אנחנו מעצימים את ה-IT של הלקוח ואיננו מחליפים אותו, וממצבים את ה-IT מחדש בארגון כגורם משמעותי בצד העסקי – ולא רק כגורם שמוציא כספים. הדבר מקצר תהליכים, כי נוצר ערוץ עבודה ישיר עם מחלקות השיווק והמכירות. כך, מתאפשר למחלקת הפיתוח לקצר את זמני האספקה על ידי המעבר לענן".

נתיב הוסיף כי החברה "מייצרת ללקוחות יכולת קבלה של החזר השקעה מהיר בענן, תוך שאנחנו מתחילים בסביבות פיתוח – שם ניתן להקטין עלויות. הכל נעשה בצורה מובנית, תוך בניית ארכיטקטורה וניתוח טכנולוגי, לא Lift and shift . הפתרון שלנו מקנה לעובדי ה-IT ידע בענן, מגביר את המוטיבציה לאימוץ טכנולוגיות ענן ומביא לתכנון עלויות נכונות לטווח הבינוני והארוך בתחום".

הוא סיכם באמרו כי "הרכישה מרחיבה ומעמיקה את היכולת של נס להיות הן גורם שמוכר רישוי תוכנה לענן והן אינטגרטור מרכזי בעולמות הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים