מלם תים מקימה חברה חדשה: SeidorMalam

החברה תוקם בשיתוף Seidor ותתמחה בפתרונות ענן דיגיטל של סאפ

אודי וינטראוב, מנכ"ל משותף במלם תים.. צילום יוסי זליגר

קבוצת מלם תים מקימה חברה חדשה- סיידורמלם (SeidorMalam). החברה הוקמה בשיתוף סיידור (Seidor), ותתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל של סאפ (SAP).

החברה החדשה תטמיע בקרב ארגונים בישראל כמה פתרונות של סאפ: Business ByDesign ,C/4HANA Commerce ו-C/4HANA Marketing (לשעבר Hybris).

SAP Business ByDesign פותח מלכתחילה לענן במודל תוכנה כשירות SaaS מלא. הוא כולל התאמה וגיור לשוק הישראלי ומיועד לארגונים בינוניים, SME, ומכיל את כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת: ERP ,CRM ושכבת אנליטיקה, המאפשרת לבצע ניתוחים בזמן אמת.

SAP C/4HANA הוא מערך פתרונות לניהול חוויית לקוח בתחום הסחר האלקטרוני והשיווק עם אפשרות הטמעה בענן. הוא נועד לשפר את חוויית הלקוח עבור ארגוני B2B ו-B2C ותומך בניהול חוויית לקוח דיגיטלית מרובת ערוצים. הוא כולל פתרונות לניתוח קונטקסטואלי של השיח ברשת, אנליטיקה לחיזוי התנהגויות עתידיות והאינטרנט של הדברים.

סיידור היא חברת אינטגרציה רב לאומית והיא שותף פלטיניום של סאפ. החברה מתמחה בפתרונות בתחום ייעוץ תוכנה ושירותי IT עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום הייעוץ, התשתית, הפיתוח, היישומים ושירותי מיקור החוץ. הסניף הישראלי של החברה הוא ה-26 שלה.

"שני אזורי הפעילות של החברה הם אסטרטגיים לשוק בישראל"

אודי וינטראוב, מנכ"ל קבוצת מלם תים, אמר כי "החברה המשותפת שהקמנו תאפשר לנו למנף את היכולות של סיידור והניסיון הרב של שני הצדדים. נחזק את יכולות החברה ונרחיב את סל מוצריה בפתרונות עבור ארגוני אנטרפרייז ולקוחות SME".

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל. צילום אורן אגמי

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל. צילום אורן אגמי

סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל, הוסיפה כי "שני אזורי הפעילות של החברה הם אסטרטגיים לשוק בישראל. תחום חוויית הלקוח הוא אחד התחומים המשמעותיים ביותר לקידום לקוחותינו לעבר טרנספורמציה דיגיטלית והשגת יתרון תחרותי. אנו גאים בתרומתנו לחיבור בין מלם תים לסיידור, ושמחים על ההשקעה האסטרטגית של סיידור בשוק הישראלי".

אלכסנדר דניאל משנה למנכל סיידור.. (צילום יח"צ)

אלכסנדר דניאל, משנה למנכ"ל סיידור.. (צילום יח"צ)

אלכסנדר דניאל, משנה למנכ"ל סיידור, ציין כי "קבוצת מלם תים היא השותף הטבעי שלנו בשל היותה מומחית לפתרונות סאפ בענן. החברה החדשה תוביל פתרונות שיתנו מענה מהיר ודינמי לשוק הישראלי, הנחשב לאחד השווקים הצומחים ביותר בעולם. מלם תים תביא לחברה המשותפת את בסיס הלקוחות שלה בשוק הישראלי וכן את ניסיונה בפתרונות סאפ – וסיידור תוסיף ערך בכל הקשור לפיתוחים בתחום הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים