רק מועמד אחד נותר במכרז לניהול מזו"ר; למרות זאת, לא ברור אם ימונה לתפקיד

המועמד השני שהגיע לשלב המכריע החליט להסיר את מועמדותו ● הוועדה לאיתור מנהל הפרויקט תתכנס שוב ביום ה' כדי להחליט האם לבחור במועמד היחיד שנותר, אך גורמים המקורבים למשרד הבריאות אינם שבעי רצון מהעובדה שהאיש מתקרב לגיל הפרישה

אחד משני המועמדים הסופיים במכרז לניהול פרויקט מזו"ר הסיר את מועמדותו לאחר שהחל לעבוד במקום אחר, ובכך נותר במרוץ מועמד אחד בלבד. יחד עם זאת, אין ודאות שהוועדה מטעם משרד הבריאות, שמונתה על מנת לבחור מנהל לפרויקט, אכן תבחר במועמד היחיד שנותר. זאת, מאחר ומלכתחילה נאלצה הוועדה להתמודד עם מיעוט מועמדים שהקשה על איתור האדם האידיאלי לתפקיד.

הוועדה תתכנס שוב ביום ה', כדי להחליט האם  לבחור במועמד היחיד שנותר או לפתוח מחדש את כל הליך המכרז. המועמד הוא בעל תפקיד בכיר מאוד באחד ממוסדות הבריאות הגדולים בישראל, בעל ותק של עשרות שנים בניהול פרויקטים והטמעה. גורמים המקורבים למשרד הבריאות אמרו לאנשים ומחשבים, כי למרות הניסיון הרב שיש למועמד זה, גילו מתקרב לגיל הפרישה, בעוד שהפרויקט צפוי להימשך כעשר שנים לפחות.

המועמד שפרש הוא יועץ עצמאי שנחשב למומחה בעל שם בהטמעת פרויקטי סאפ (SAP), ולדבריו הוא  החליט להסיר את מועמדותו מפני שהמכרז נמשך זמן רב מדי. בינתיים, הוא סגר חוזה עבודה בחברה שבה ניהל עד לפני כשנה פרויקט סאפ גדול מאוד כיועץ עצמאי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    מלכתחילה כל ההליך היה מיותר,מה גם שמנהל הפרויקט יהיה מנהל של כלום לפחות בשלב ראשון. אולי המטרה היא למסמר את הפרויקט,כך שבפרישתו הקרובה של המנמ"ר ייאלצו לחיות עם החלטתו הלא מושכלת בנוגע לפיתוח ב-SAP וזאת ללא בחינת חלופות אחרות. אני קורא למשרד לבטל את המינוי ולהשאיר את ההחלטה לגבי אופי הפרויקט וכמובן מנהלו למנמ"ר הבא של המשרד. ממילא המנמ"ר הנוכחי מתקרב גם הוא לגיל הפרישה,ועדיף שאת הפרויקט הגדול והכבד הזה יתחיל דם חדש ויבצעו עם ראש נקי ולא עם החלטות,שכנראה לפחות חלקן הן שגויות ושבויות בקונספציה,של המנמ"ר הנוכחי.

אירועים קרובים