מיקרוסופט ואמזון משיקות: שיחות סקייפ באמצעות אלקסה

חיבור חשבון הסקייפ באמצעות האפליקציה של אלקסה לביצוע שיחות טלפון זמין כעת לשימוש בפועל במספר מדינות ● מעבר לכך שניתן לבצע שיחות קוליות וויזואליות, מאפשר השילוב ללקוחות של אלקסה לבצע שיחות עם רוב הטלפונים הקוויים 'הרגילים' ואפילו עם מכשירים סלולריים ברוב רחבי העולם

שיחה בסקייפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

לפני כחודשיים הכריזו מיקרוסופט ואמזון על שיתוף פעולה שיוביל לכך שניתן יהיה לבצע שיחות סקייפ באמצעות ההתקנים החכמים של אמזון. עכשיו מתברר שזה כבר קורה בפועל וניתן לחבר את חשבון הסקייפ באמצעות האפליקציה של אלקסה כדי לבצע שיחות טלפון.

כל מה שרציך בעצם לעשות זאת להפעיל את האפליקציה של אלקסה בטלפון החכם, ותחת תווית התקשורת במסך ההגדרות של האפליקציה לבחור את סקייפ. כדי להשתמש בסקייפ, מסבירים במיקרוסופט, צריך לתת הוראה קולית מתאימה, לדוגמה: "תתקשר לאמא בסקייפ".

200 דקות חינם למשתמשים חדשים לשיחות בטלפון

מעבר לכך שניתן לבצע שיחות קוליות וויזואליות, מאפשר השילוב הזה ללקוחות של אלקסה לבצע שיחות עם רוב הטלפונים הקוויים 'הרגילים' ואפילו עם מכשירים סלולריים ברוב רחבי העולם – וסקייפ מציעה כעת 200 דקות חינם למשתמשים חדשים לשיחות בטלפון ב-34 מדינות.

התמיכה של ביצוע שיחות סקייפ באמצעות אלקסה זמינה בשלב הראשוני בארצות הברית, בריטניה, אירלנד, קנדה, הודו, אוסטרליה וניו זילנד. בהמשך מבטיחה מיקרוסופט שהתמיכה תתרחב למדינות נוספות ברחבי העולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים