"תפיסת הענן ההיברידי תשלוט בשנים הקרובות"

"זו תהיה תשתית המחשוב הנפוצה בארגוני אנטרפרייז, בחברות סטארט-אפ ובבתי תוכנה", אמר שי כהן, מנהל תחום הענן ביבמ ישראל

שי כהן, מנהל יחידת הענן של יבמ ישראל. צילום: ניב קנטור

"הענן ההיברידי הוא לא סיסמה – הוא קורה או יקרה בקרוב – והוא רב-ערך. תפיסת הענן ההיברידי תשלוט בשנים הקרובות, ותהיה תשתית המחשוב הנפוצה בארגוני אנטרפרייז, בחברות סטארט-אפ ובבתי תוכנה", כך אמר שי כהן, מנהל תחום הענן ביבמ ישראל.

כהן דיבר בכנס שערכו הסניפים הישראליים של ענק הכחול ו-VMware. הכנס נערך בשבוע שעבר ב"חדר פרטי" בתל אביב. באירוע הוצגו פתרונות ההגירה של עומסי עבודה ארגוניים של VMware – מחצר הבית לענן של יבמ, לעבודה בסביבת ענן היברידי.

השותפות שנרקמה לפני שנתיים, בין הענק הכחול וענקית הווירטואליזציה, אמר כהן, "מכוונת לפער בהיצע הטכנולוגי שיש בשוק. שיתוף הפעולה שלנו עם VMware הופך לדבק עבור ארגונים רבים שמבקשים ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות ולהתפתח, בזמן שהם משתמשים בצורה הטובה ביותר בתשתיות ה-IT הקיימות שלהם – בסביבת הענן ההיברידי".

לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית

ענן היברידי, אמר כהן, "מסייע ללקוחות הארגוניים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית יחד עם חידוש המערכות, כדי לשפר את השירות ללקוחות ולהניב עוד ערכים עסקיים. יתרונות הענן ההיברידי ברורים: אי טיפול בתחזוקה והתמקדות בחדשנות, מיכון, יכולת לגמישות ולהגדלת המערכות ועומסי העבודה, ניטור ו-XaaS, הכל כשירות".

כהן סיים באומרו כי "ארגונים יעבירו עוד ועוד עומסי עבודה מחצר הבית לענן. עד 2020 שוק הענן ההיברידי יעמוד על 1 טריליון דולרים. 80% מהמידע ומהמערכות הרצים כיום בדטה סנטרים של הארגונים יגיעו לענן. אנו רק בתחילתה של המגמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים