Home Hero גייסה ארבעה מיליון דולר

פיתחה טכנולוגיה היוצרת מרחב בטוח וידידותי למכירה ורכישת נדל"ן המבוסס בינה מלאכותית ● כספי הגיוס ישמשו בעיקר לפתוח פעילות שווק באירופה

אביב גרטן ושי שפיגלבלט, מייסדי Home Hero. צילום ג'ימפס

הסטארט אפ הישראלי Home Hero שעם היווסדו נקרא בעבר RealX, השלים בימים אלו גיוס של ארבעה מיליון דולר ממספר משקיעים, בהם אשת העסקים דרורית ורטהיים, קרן AltaIR MMG, קרן ההשקעות מקבוצת מארס מדיה וכן משקיעים פרטיים נוספים. כספי ההשקעה ישמשו בעיקר להקמת פעילות שווקי באירופה בשנת 2019.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה יוצרת מרחב בטוח וידידותי לביצוע מכירה ורכישת נדל"ן. הממשק של Home Hero, המבוסס בינה מלאכותית, מחבר בין מוכרים לקונים של נכס, ומלווה את העסקה עד סגירתה.

החברה הוקמה בתחילת 2017. היא השלימה את פיתוח הטכנולוגיה בתוך כשישה חודשים, והיא משווקת את שירותיה כחצי שנה.

הטכנולוגיה של Home Hero מנגישה את המידע על הנכס באופן מקיף שמאפשר סיור וירטואלי בנכס בצילום תלת ממד. שהנכסים המטופלים על ידי החברה נבדקים על ידי אחד ממשרדי עו"ד הגדולים בישראל, אשר כדי להבטיח הכשירות המשפטי של העסקה.

משפר משמעותית את הסיכויים לסגירת העסקה

בחברה הסבירו כי הממשק הייחודי שפיתחה מחבר באמצעות בינה מלאכותית בין קונים לרוכשים באופן המשפר משמעותית את הסיכויים לסגירת העסקה. החברה פיתחה יכולות מתקדמות של תמחורי דירות ודירוג עסקאות, ורותמת את הטכנולוגיה לייעול תהליך קבלת ההחלטות עבור הרוכשים והמוכרים.

המודל העסקי של Home Hero פשוט; תהליך בדיקת וצילום הנכס, השיווק המתקדם, התאמת הקונה על ידי אלגוריתם שפיתחה החברה וכן ליווי אישי של מומחה נדל"ן מטעם החברה, כל אלה מוצעים ללא עלות. החברה גובה דמי הצלחה של 0.9% בלבד (בתוספת מע"מ), רק כשעסקת מכר מתבצעת (לעומת עמלה של 2% הנהוגה בשוק). הממשק הטכנולוגי המתקדם, הופך את חוויית השימוש לנוחה וקלה ואת ביצוע העסקה לבטוח וידידותי, בנוסף, גם מייעל את התהליך ומאפשר גביית עמלה נמוכה משמעותית ממחיר השוק.

אביב גרטן, מייסד-שותף בחברה, אמר כי "תחום הנדל"ן סבל מחוסר התקדמות טכנולוגית מזה עשורים, וזה לא מפתיע שדווקא פה בישראל מתפתח תחום Real-Tech . הבשורה הטכנולוגית לתחום הנדל"ן יוצאת לעולם מישראל וחברות כמו Compass ו Home Hero עושות מהפכה של ממש. השוק בישראל מעניין מאוד ולכן בחרנו בו שוק ראשון עבורנו, אולם כבר ב- 2019 נתרחב לשווקים באירופה

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים