גוגל רכשה את אתר עריכת התמונות פיקניק

"גוגל מעבדת טרה-בייטים רבים של נתונים מדי יום, ועם התשתית והצוות שלה בכל העולם, זה הבית הכי טוב שיכולים היינו למצוא", נכתב בבלוג של האתר ● "זה לא ישפיע על משתמשי פיקניק בטווח המיידי, אולם נפעל לעשות את עריכת התמונות יותר קלה, אינטואיטיבית וכייפית" ● לא נמסר סכום הרכישה

רכישה נוספת לגוגל (Google): הענקית מסיאטל רכשה את חברת ביטניק (Bitnik), הבעלים של אתר עריכת התמונות פיקניק (Picnik) – כך פורסם אתמול (ב') בבלוג של האתר. סכום הרכישה של החברה, שהוקמה ב-2005 ומונה כיום 20 עובדים, לא נמסר.

"מה זה אומר עבור פיקניק?", שאל כותב הבלוג, ומיד ענה: "זה אומר שאנחנו יכולים לחשוב בגדול. גוגל מעבדת טרה-בייטים רבים של נתונים מדי יום, ועם התשתית והצוות שלה בכל העולם, זה הבית הכי טוב שיכולים היינו למצוא. תחת הגג של גוגל, נגיע להרבה יותר אנשים מאי פעם, נשפיע על החיים של יותר אנשים ונאפשר לעשות תמונות יותר מדהימות".

"כיצד זה ישפיע על משתמשי פיקניק?", המשיך. "כלום לא ישתנה בטווח המיידי, אולם יש עכשיו לפיקניק יותר פוטנציאל משהיה לה בעבר. נעשה את עריכת התמונות יותר קלה, אינטואיטיבית וכייפית".

פיקניק הוא אתר עריכת תמונות מבוסס רשת, שכולל אפשרויות שונות, בהן קיצוץ התמונה (Cropping), שינוי המידות שלה (Resize) וחידודה (Sharpen).

האתר הנרכש יכול להוות השלמה לשירות פיקאסה (Picasa) של גוגל. עם זאת, השוני בין שני האתרים הוא שפיקאסה, כמו יתר הכלים של גוגל, עובד על ג'אווה-סקריפט (JavaScript), בעוד פיקניק עובד על פלאש (Flash).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים