קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG: "נהפוך השנה לחברה של מיליארד יורו"

מדובר בהקדמה של שנה ביחס לתוכנית החומש של החברה, אמר שטרייביך בתערוכת CeBIT ● לדבריו, "המטרה שלנו היא להכפיל המחזור באמצעות מיזוגים ורכישות, שותפויות וחדשנות, בכל חמש שנים" ● עוד הוא אמר, כי "אנחנו מאמינים ששווי שוק ה-BPE לתוכנה ארגונית צפוי להיות גדול מזה של ה-ERP"

Software AG תקדים את העמידה ביעד שלה, ותהפוך עוד השנה לחברה עם מכירות בסך של מיליארד יורו – כך אמר אתמול (ב') קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל החברה, במסיבת עיתונאים שעסקה באסטרטגיה של החברה והתקיימה בתערוכת CeBIT בהנובר, גרמניה. זאת, בניגוד לתוכנית החומש שהחברה פועלת לפיה, שקבעה את היעד לכך ל-2011.

לדברי שטרייביך, Software AG צמחה ושמרה על רווחיות גבוהה בזכות פיתוח עצמי של מוצרים חדשים, שיתופי פעולה עם שותפים עסקיים, חדירה לשווקים רבים בעולם בזכות הגלובליזציה ומיזוגים ורכישות, בהן של IDS Scheer ו-webMethod. עוד חוזה החברה, כי בתוך מספר שנים היא תגיע למחזור של כמה מיליארדי יורו – דבר שיאפשר לה להימנות על החברות החזקות בבורסת DAX בפרנקפורט ולהגיע אפילו לקנה מידה של הבורסה בניו-יורק.

שטרייביך ציין, כי הגידול של החברה נמשך ואף גבר בשנת 2009, והחברה ממשיכה לצבור תזרים מזומנים חיובי המספק לה משאבים להשקעה – בין היתר ברכישת חברות נוספות.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים אמר שטרייביך, כי הרכישה של IDS Scheer תרמה למאזן של Software AG כ-130 מיליון יורו. על פי התחזית, ב-2010 יביא השילוב של מוצריה ושירותיה של החברה הנרכשת בסל המוצרים הכולל של Software AG למאזן של 350 מיליון יורו.

לדבריו, התוכנית האסטרטגית, שלפיה פועלת החברה מאז 2006, מתווה, בנוסף ליעדי ההכנסות, יעדים אסטרטגיים. השלב הראשון בתוכנית היה ייצוב וצמיחה, השלב השני – חדירה משמעותית לנתחי שוק, והשלב השלישי, שבו נמצאת החברה כעת, הוא להוביל את השוק בתחום שלדבריו, כבר לא מספיק לקרוא לו "ניהול פרויקטים עסקיים (BPM), אלא ניהול מצוינות (BPE)".

"הרכישות ישמשו אותנו כפלטפורמה לרכישות הבאות"

שטרייביך הוסיף, כי החברה משתמשת במוצריה כדי להתייעל ולענות על דרישות השוק. "אנחנו רוצים להיות אחת מחברות התוכנה היעילות והרווחיות בעולם, לשפר את המוטיבציה של העובדים ושל הלקוחות שלנו", אמר. "נמשיך בסוג הזה של רכישות, ולאחר שנשלב את החברות בתוך המארג הארגוני – הרכישות הללו ישמשו אותנו כפלטפורמה לרכישות הבאות". הוא ציין, כי "המטרה שלנו היא להכפיל המחזור באמצעות מיזוגים ורכישות, שותפויות וחדשנות, בכל חמש שנים".

בהמשך תיאר שטרייביך את תפיסת ה-BPE ואמר: "אנחנו הספק היחיד שנותן פתרונות BPE מקצה לקצה. מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), סאפ (SAP) ואורקל (Oracle) יתקשרו היטב זו עם זו רק באמצעות המערכות שלנו".

הוא אף פירט את הנושאים העיקריים שבהם תתמקד החברה: התחום הסביבתי – למשל באמצעות מערכת ניהול ציי רכב המאפשרת חסכון בדלק; שיפור המערכות הבנקאיות בעולם (לחברה 800 לקוחות בנקאיים גדולים); ושיפור השירות הממשלתי (75% מנפח המכירות של Software AG מופנה למגזר הציבורי).

"אנחנו השותפים האסטרטגיים של הלקוחות שלנו בכל פעם שהם רוצים לשפר את התהליכים שלהם ולהיות חדשנים", אמר שטרייביך. "ברור שבעתיד, כאשר מוצרים יהפכו להיות קומודיטי, יהיה קשה לבדל בין חברות באמצעותם. מצוינות בתהליך היא הגורם מבדל אותנו ממתחרינו. אנחנו עובדים יחד עם הלקוחות על החדשנות, ומספקים להם תוצאות עסקיות מהירות".

"אנחנו מאמינים ששווי שוק ה-BPE לתוכנה ארגונית צפוי להיות גדול מזה של ה-ERP", סיכם. "Software AG תשתמש במובילות הטכנולוגית שלה כדי להיות המובילה בשוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ספורי פוגי

    אתם מספרים את הסיפור הזה בעשרים שנה האחרונות למה שזה יקרה עכשיו.?

אירועים קרובים