דיווחים: עדכון מכשירי אפל ל-iOS 12.1.3 גרם לבעיות קישוריות

מאז ששוחרר העדכון פורסמו על ידי צרכנים תלונות לא מעטות לגביו ● בין התלונות: העדכון בעל השפעה שלילית על נתונים סלולריים וגורם לניתוקים בקישוריות ה-Wi-Fi

iOS. צילום: BigStock

בעלי מכשירי iPhone שנוהגים לעדכן את מערכת ההפעלה במכשירם מיד עם הפצתה – כדאי שימתינו קצת לפני שיעדכנו לגירסת iOS 12.1.3 האחרונה, שכן לפי דיווחים ברשת, העדכון החדש גורם לבעיות בתמיכה בנתונים סלולריים וגם גורם לניתוק מרשתות Wi-Fi.

לפי הדיווחים, מאז ששוחרר העדכון ל-iOS 12.1.3 על ידי אפל פורסמו על ידי צרכנים תלונות לא מעטות. חלקם הבחינו כי העדכון היה בעל השפעה שלילית על נתונים סלולריים, וככל שיותר משתמשים התקינו את העדכון, הופיעו גם תלונות על ניתוקים בקישוריות ה-Wi-Fi, שמופיעים בעקבות העדכון.

"תמיכת אפל, בבקשה תקנו את iOS 12"

תלונה של אחד המשתמשים מפרטת: "תמיכת אפל, בבקשה תקנו את iOS 12, כי 12.1.3 הורסת לי את חיבור ה-Wi-Fi, וה-Wi-Fi שלי עובד מצוין במכשירים אחרים שלי, והסלולר שלי לא גרוע כל כך, אבל עדיין קופא ומשתהה יותר מדי. בבקשה, הגידו לכולנו שתיקנתם!"

נוסף על התלונה הזאת, ותלונות דומות בקשר לקישוריות ה-Wi-Fi והנתונים הסלולריים, ציינו משתמשים נוספים כי התופעה מתרחשת בעקביות ברשתות סלולר שונות, ואף יותר מכך – בעלי iPhone רבים ציינו כי הבחינו שמהירויות הסלולר שלהם צנחו ל-10-20 מגה-ביט לשנייה.

מכל מקום, נראה שיש אפשרות לעקוף את בעיית ה-Wi-Fi, שאחד המשתמשים ציין, כי הצליח לפתור אותה באמצעות הדלקת מצב טיסה וכיבויה שוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים