ב-LivePerson מחפשים אותך

חברת פיתוח הפלטפורמות ¬¬¬¬¬¬¬¬לתקשורת בין לקוחות ומותגים, מגייסת בימים אלו 50 עובדים למרכזי הפיתוח בישראל

04/02/2019 16:04
יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל. צילום: יח"צ

חברת פתרונות ה-SaaS האמריקנית LivePerson, המפעילה שני מרכזי פיתוח בישראל ברעננה ותל-אביב, הודיעה היום (ב') כי בכוונתה לגייס למעלה מ-50 עובדים לצוותי המחר והפיתוח שלה בארץ.

בשני מרכזי הפיתוח של החברה בתל אביב ורעננה עובדים היום כ- 350 עובדים המהווים חלק משמעותי ממערך הפיתוח הבינלאומי של החברה.

בחברה הוסיפו כי מרכזי המו"פ שלה בארץ פועלים בתחום ה Conversational Commerce כולל אלמנטים של ניתוח שיחה אוטומטי, ניתוח מצבים רגשיים של מקבלי שירות ע״י אלגוריתמים מתקדמים של טקסט ובמקביל הבנה עמוקה בפלטפורמות מסג׳ינג המובילות בעולם כמו אפל, פייסבוק, וויצאט וגוגל .

סרטון גיוס בו מספרים עובדים של החברה על אתגרי העבודה

במטרה להגיע לקהלים רחבים מועמדים פוטנציאלים יצאה החברה לקמפיין רשת נרחב, כאשר לטובת העניין הופק סרטון גיוס בו מספרים עובדים של החברה על אתגרי העבודה בלייפרסון והתנאים וכן על אופק ההתפתחות של החברה.

בחברה הוסיפו כי קמפיין הגיוס מיועד בעיקר למפתחים ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לראות כיצד הטכנולוגיות שפיתחו מגיעות במהירות ללקוחות הקצה ומייצרות אימפקט על מליוני אנשים ברחבי העולם.

לדברי יובל מטלון, מנכ״ל לייבפרסון ישראל, ״לייבפרסון נמצאת בימים אלה בתהליך צמיחה והתרחבות גלובלית, כאשר מרכז הפיתוח הישראלי מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר של החברה בעולם. אנחנו מאמינים בכישרונות שיש בישראל ומעוניינים לצרף לשורותינו טאלנטים שרוצים להשפיע ולהוביל עם החברה את המהפכה הדיגיטלית הבאה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים