אקזיט "הפוך": פייבר הישראלית קונה חברה אמריקנית בעשרות מיליוני ד'

החברה הנרכשת, ClearVoice, מציעה פלטפורמת SaaS ליצירת תוכן שיווקי עבור ארגונים ● פייבר מתכוונת להפעיל את ClearVoice כחברה בת עצמאית

מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר.

כשמדברים בארץ על אקזיטים, בדרך כלל מתכוונים לסטארט-אפים ישראליים שנמכרים לחברות מחו"ל. אלא שיש גם מקרים הפוכים, ואחד מהם הוא ההודעה של פייבר (Fiverr) הישראלית מהיום, שלפיה היא רוכשת את ClearVoice, שמציעה פלטפורמה ליצירת תוכן שיווקי. החברה לא מסרה את סכום העסקה אולם על פי ההערכות בשוק, מדובר בעשרות מיליוני דולרים.

החברה הנרכשת נוסדה ב-2014 על ידי ג'יי סוואנסון וג'ו גריפין, ובסיסה בפניקס, אריזונה. בין לקוחותיה ניתן למנות חברות דוגמת Intuit ,Carfax ו- Esurance. פייבר מתכוונת להפעיל את ClearVoice כחברה בת עצמאית.

ClearVoice מספקת שירותי תוכן במודל תוכנה כשירות (SaaS) ועל פי פייבר, הצטרפותה לפורטפוליו שלה תאפשר לארגונים לקבל גישה קלה ונוחה ליוצרי תוכן מקצועיים בכל רגע נתון, בלחיצת כפתור. בפייבר אומרים כי שירותי יצירת תוכן שיווקי הם בין הצומחים במה שמציעה החברה וכי הפופולריות שלהם עולה באופן כללי.

הפלטפורמה של ClearVoice משלבת זירת מסחר של יוצרי תוכן מקצועיים, והכלים הטכנולוגיים שלה מאפשרים לארגונים להפיק תוכן באופן סדיר, הניתן למדידה. בפייבר אומרים כי ההצטרפות אליה תאפשר ל-ClearVoice להרחיב את היצע השירותים ואת בסיס הלקוחות, ולהאיץ את קצב הצמיחה הגלובלי שלה.

הפלטפורמה של פייבר

הפלטפורמה של פייבר

מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר, אמר כי "אנחנו ממשיכים לתור אחר הזדמנויות רכישה המוסיפות עומק, מומחיות ופונקציונליות לפלטפורמה שלנו – בכדי לבסס את מעמדנו צירופו של צוות ClearVoice, שאנשיו מביאים איתם מומחיות ביצירת תוכן שיווקי עבור עסקים גדולים, מאפשר לנו להמשיך לבנות את מערך השירותים הדיגיטליים המוביל בעולם".

סוואנסון ציין כי "ההצטרפות שלנו לפייבר מאפשרת לנו למנף את הידע והניסיון שלה בכדי להגדיל את החברה שלנו בקנה מידה גלובלי, ולממש את חזוננו ליצור פלטפורמה המאפשרת שיתוף פעולה יצירתי ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים