Software AG השיקה ב-CeBIT את סביבת הפיתוח NaturalONE

הסביבה מבוססת Eclipse ורצה על כל פלטפורמה ● מנהל המוצר, ד"ר פיטר קורפיק, אמר, כי הרעיון הוא להביא את יכולות הפיתוח שהמפתחים הצעירים משתמשים בהם גם למיינפריים, בעוד שדור הבייבי בומרז הולך ומתמעט ● לדבריו, הדבר יהיה שימושי גם ללקוחות החברה בישראל

Software AG השיקה באירוע CeBIT את NaturalONE – מערכת כלים חדשה מבוססת Eclipse לפיתוח אפליקציות ארגוניות. סביבת NaturalONE מאפשרת קידוד ובדיקת אפליקציות תוך שימוש בשפת הפיתוח Natural, חושפת אובייקטים שנכתבו ב-Natural כ-Web Services ויוצרת ממשקי אינטרנט עשירים ליישומים.

בדרך זו, NaturalONE מאפשרת למפתחים לייצר אפליקציות שתומכות בסביבת ה-SOA וה-BPM הארגונית ומגבירות את שביעות רצון המשתמשים העסקיים, שמחוץ לקבוצת ה-IT, בארגון.

"מערכת NaturalONE משלבת מספר מוצרים מורכבים תחת מעטפת אחת אשר מקלה על ההתקנה ועל השימוש", ציין ד"ר פיטר קורפיק, מנהל מוצר ראשי וחבר במועצת המנהלים של Software AG, בראיון לאנשים ומחשבים. "בסביבת NaturalONE זמינים למפתח כל הכלים הדרושים לפיתוח אפליקציות מודרניות ללא צורך במעבר מכלי לכלי ומהתמחות להתמחות", הוסיף. "בנוסף, כל מפתח Eclipse יכול באמצעותה ביתר קלות להכיר את העושר והיכולות של המערכת".

הוא הוסיף, כי "מערכת NaturalONE תוכננה כך שתהיה נוחה לשימוש לשתי קבוצות נפרדות: הראשונה כוללת את אלה שיש להם ניסיון בעבודה עם שפת הפיתוח Natural, והשנייה כוללת את אלה שיש להם ניסיון בעבודה עם Eclipse IDE, אבל ללא ניסיון, או בעלי ניסיון מועט, בעבודה עם Natural. למפתחי Natural תינתן יכולת פיתוח משופרת, ואילו אלה שמכירים את Eclipse IDE ואינם מכירים את Natural   יוכלו ללמוד את השפה החדשה בתוך שבוע ולהמשיך לעבוד בסביבה מוכרת.

ד"ר קורפיק אמר, כי הרעיון בכך הוא להביא את יכולות הפיתוח שהמפתחים הצעירים משתמשים בהם גם למיינפריים, בעוד שדור הבייבי בומרז ששלטו בסביבת המיינפריים הולך ומתמעט.

בהתייחסו לאסטרטגיה של החברה אמר ד"ר קורפיק, כי "המסר החשוב ביותר הוא שאנחנו עומדים להוביל את שוק ה-BPE. זאת ועוד, Software AG סיפקה לפני רכישת IDS Scheer טכנולוגיה. עברנו מחברה שמספקת טכנולוגיה שמסבירה ללקוח למה התוכנה שימושית לחברה שיש לה כוח ייעוץ לסייע ללקוח להבין את העסקים שלו ולמפות את התהליכים בארגון, לאו דווקא תהליכי IT, ולאחר מכן לזהות את התהליכים שניתן לבצע אוטומציה שלהם.

מדובר במחזור חיים אחד. Software AG שונה לחלוטין. היא לא רק חברה שמוכרת פתרונות תוכנה, אלא גם מספקת פתרונות. במיוחד בישראל, יש לנו הרבה יועצים, והם יהיו מעורבים במודל החדש של BPE.

יש לנו בישראל לקוחות גדולים – בנקים כמו בנק לאומי – והיום אנחנו יכולים לספק להם את כל מחזור החיים. אנחנו גם מסייעים ללקוחות שמשתמשים באדאבס וב-Natural. זו הסיבה שהכרזנו על NaturalONE, המאפשרת למפתחי Natural למדוד את היעילות של היישומים שלהם ולהציע להם שינויים ושיפורים. בנינו מפת דרכים, ייקח שנה לחבר את החלקים – למשל את Aris  ואת webMethodes, ברמות שונות, במיוחד בארבע נקודות הממשק בין שתי הסביבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים