IBS הטמיעה פתרונות של אוויה בגן הלאומי עיר דוד

הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי של הפרויקט עמד על כחצי מיליון שקלים

עיר דוד. צילום: עיר דויד

IBS טכנולוגיות הטמיעה את פתרונות התקשורת של אוויה בגן הלאומי עיר דוד. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים.

המניע לפרויקט היה הרצון לשפר את רמת המענה והשירות למבקרים באתר. הגן הלאומי עיר דוד מארח מדי שנה יותר מחצי מיליון מבקרים מרחבי העולם – קבוצות, תלמידים, משפחות ומטיילים עצמאיים. לאנשי האתר היה חשוב לתת מענה לכל השאלות הנוגעות לגבי התכנון של הביקור באתר.

הפרויקט כלל שדרוג של כל מערך הטלפוניה בעיר דוד, כולל החלפת מערכות טלפוניה ישנות, בנות כעשור, של פנסוניק ויורוקום – בפתרונות אוויה. הפתרון הראשון שהוטמע הוא IP OFFICE – פלטפורמת תקשורת המאפשרת שרידות ויכולות מתקדמות. היא משלבת תקשורת אנלוגית, תקשורת דיגיטלית ותקשורת אינטרנטית – מכל מקום ובכל זמן והופכת את התקשורת בין המשתמשים לפשוטה.

"לשדרג את חווית הביקור"

זה נעשה באמצעות יישומים מתקדמים, כמו עבודה משותפת, ניידות, שירותי מסרים, אינטגרציה של התקנים ומערך כלים למענה קולי ולדיווחי שיחות היסטוריים בזמן אמת. פתרון Contact Center Select של אוויה מאפשר לעובדי החברה לתקשר עם לקוחותיהם באמצעות טלפון, טקסט, מדיה חברתית, מייל, צ'ט ובערוצים נוספים. הפתרון מספק מענה אחוד לאינטראקציות של הלקוחות ותמיכה משולבת בהן. עוד הוטמעו במסגרת הפרויקט ממשקי מוקד CALLBAR שפותחו על ידי IBS. פתרונות אלה ישפרו את רמת המענה והשירות ללקוחות, כולל הוספת יכולות להנפקת דו"חות ולניתוח שלהם.

אמיר עופר, מנמ"ר הגן הלאומי עיר דוד, אמר כי "מספר המבקרים בעיר דוד הולך וגדל מדי שנה. רצינו לשדרג את חווית הביקור בו, החל מההתעניינות הראשונית של המטייל, עוד לפני ההגעה לאתר, בפניות אלינו באמצעות הטלפון, באינטרנט או במייל. שמנו לעצמנו למטרה להחליף מערכות ישנות, אשר שימשו אותנו בעשור הקודם, ולשדרג את הטיפול במטיילים באתר לקראת העשור השלישי של המאה ה-21 – בו אנו צופים כמות גדולה יותר של מבקרים שיגיעו אלינו, לחוויה המשלבת למידה והנאה כאחד".

ישראל דויד, מנהל מגזר מכירות באוויה בישראל, הוסיף כי "הפרויקט בגן הלאומי עיר דוד נעשה בזמן שיא, ומטרתו לתת מענה לפעילות באתר התיירותי ולשרת מאות אלפי פונים בשנה. בשנה החולפת הכריזה אוויה על שורה של 'מכשירים' חכמים חדשים, כדי לקדם את המהפכה הדיגיטלית גם בענף התיירות. הם יאפשרו רמה חדשה של נוחות ותפעול אוטומטי של שירותים לענף, וכתוצאה מכך – רווחים נוספים ובידול לעומת מתחרים בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים