חדש בגוגל: קניות ומילוי טפסים ישירות מהג'ימייל

גוגל הופכת את ג'ימייל ליותר אינטראקטיבי ומחזקת אותו בטכנולוגיית AMP הדינמית, המאפשרת למשתמשים לא לעזוב את תיבת המייל הנכנס שלהם לצורך ביצוע פעולות שונות באינטרנט ולמשווקים לגרום לנו לפתוח את הארנק יותר בקלות

תהפוך למרכז תקשורת. Gmail

גוגל מחדשת עם תכונה מתקדמת בג'ימייל. הענקית אמנם הכריזה כבר לפני כשנה על המהלך של הכנסת AMP לשירותי הדוא"ל שלה, אבל כעת השינוי סופסוף הגיע לכדי ביצוע ומתגלגל למשתמשים.

AMP משמעו Accelerated Mobile Page – עמודים מואצים לסלולר, שגוגל השיקה לפני כשלוש שנים. הטכנולוגיה פועלת גם בכל הכרוך בגלישה בדפדפנים, משום שהיא מציעה בעצם ספריה בקוד פתוח שמטרתה להאיץ טעינה של דפי האינטרנט.

שיווק במייל יהפוך ליותר זמין ויעיל

הודעות דואר אלקטרוני דינמיות יאפשרו למשתמשים גישה לאינטנרנט בלי עזיבת ג'ימייל. הן גם יספקו לסוחרים אונליין דרך לשלוח הצעות שיווקיות למשתמשים, ואלו יוכלו לצפות בהן הישר משירות המייל.

משמעות הדבר היא לא רק הקלה בנגישות לפעילויות מחוץ לג'ימייל בעבור המשתמשים, אלא גם – ולא פחות חשוב בעבור גוגל – שמי שעוסקים בשיווק דרך משלוח מיילים יוכלו ליצור חוויות דוא"ל דינמיות ואינטראקטיביות יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלהם, בשונה ובאופן יותר מפתה ממה שהכרנו מהם עד היום.

דוא"ל AMP יספק בעצם לקמעונאים אלקטרוניים את היכולת לשמור על תוכן מעודכן בזמן אמת, וכן לאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציה עם התוכן המסוים, או במלים אחרות – יוסיף עוד דרך לגרום לצרכנים לפתוח את הארנק.

עסקים שעברו בדיקות לשירותי הדוא"ל הדינמיים במהלך תקופת הבטא של התכונה כוללים למשל את אתר בוקינג לשירותי מלונות ולינה – עם אפשרות להזמנה דרך המייל בלי פתיחת הדפדפן, ואת פינטרסט – שמאפשרת חקירה ורכישת מוצרים, ושהחידוש יספק למשתמשים יכולת לגלוש ולהוסיף סיכות ישירות ללוחות שלהם מתוך Gmail.

זוהי למעשה כנראה האבולוציה של שירותי הדואר אונליין – מעכשיו מתחילה התמיכה של ג'ימייל ב-AMP להתגלגל ללקוחות, אך ספקיות שירותי דואר אלקטרוני אחרים, כולל יאהו ואאוטלוק, צפויות לתמוך בעתיד גם הן באימיילים דינמיים. וסביר להניח שזה יקרה בקרוב.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים