בעקבות השבתת בתי הספר: תלמידי הדרום יכולים ללמוד ברשת

עשרות מורים התגייסו ל-"צו 8 חינוכי" וילמדו היום (א') אחר הצהרים ובערב את התלמידים, שמתכוננים לבחינת הבגרות באזרחות, שאמורה להיערך מחר ● מדובר בחלק מהקורסים שמשרד החינוך מציע אונליין,ף במסגרת תכנית שקיימת כבר קרוב לחמש שנים

לפחות לפי גיל שויד, בתי הספר צריכים ללמוד להגן על עצמם.

משרד החינוך מפעיל היום (א') שיעורים פרטיים אונליין לתלמידי בתי הספר התיכוניים, לקראת בחינת הבגרות באזרחות, שתיערך מחר. השיעורים מיועדים לתלמידי היישובים בדרום שבהם הושבתו היום הלימודים עקב המצב הביטחוני.

ממשרד החינוך נמסר כי עשרות מורים נענו לפניית המשרד, במסגרת פרויקט שנקרא "צו 8 חינוכי". השיעורים מועברים בשידור חי אך גם מוקלטים, כדי שגם מי שלא צפה בהם בלייב יוכל לצפות בהם.

שמואל אבואב, מנכ"ל משרד החינוך, אמר כי "נעשה כל שיידרש כדי לסייע לתלמידים שאמורים להיבחן מחר באזרחות וכדי לוודא שאף תלמיד לא ייפגע".

עוד מוסרים במשרד כי מערך למידה בחירום החל לפעול בהדרגה מהשעה 08:00. אנחנו פותחים את כל ספקי התוכן לשימוש חופשי של כל תלמידי הדרום ומערך השיעורים הפרטיים מרחוק נפתח לתלמידי הדרום באופן חופשי. בנוסף, שידורי מיזם אקדמיה ברשת פועלים ברצף.

יצוין כי משרד החינוך מפעיל מזה קרוב לחמש שנים מערך שלם של שיעורי עזר אונליין. היישום הראשון של המיזם היה במבצע צוק איתן, שנערך ביולי 2014. מאז הוא התרחב ומשמש כפלטפורמה למסגרת לימודים מקוונת בתחומי דעת שונים, כמו מדעי מחשב, שיש להם דרישה באזורים מסוימים אבל אינם ניתנים בבתי הספר באזור שבו התלמידים לומדים. באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית הם יכולים להתחבר למערכי שיעור של בתי ספר אחרים.

גם המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח) מקיים תכנית מקיפה של לימודים ברשת, בשם נחשון. התכנית הושקה אשתקד ומגיעה לאלפי תלמידים מכל הארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים