אלגרונט הטמיעה מערכת אבטחה של צ'ק פוינט בעיריית רמת גן

במסגרת הפרויקט יושמו טכנולוגיה ומוצרים המאפשרים ריכוז וניהול של הניטורים וההתראות, לצד ניהול מערך האבטחה במקום אחד ● היקפו הכספי של הפרויקט – מאות אלפי שקלים והוא משרת 1,200 משתמשים של עיריית רמת גן

עיריית רמת גן

אלגרונט ערכה פרויקט אבטחת מידע בעיריית רמת גן, במסגרתו הוטמעו מוצרי צ'ק פוינט. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים בימים האחרונים. היקפו הכספי של הפרויקט עמד על מאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט החליפו אנשי אלגרונט, ספקית שירותי ענן מאובטחים, את כל מערך ההגנה של מערכות המידע בעיריית רמת גן – החל מתחנות הקצה וכלה במנועי אבטחה המופעלים על תעבורת האינטרנט והענן.

במסגרת הפרויקט יושם פתרון אבטחת המידע Infinity מבית צ'ק פוינט, באמצעות טכנולוגיה ומוצרים המאפשרים ריכוז וניהול של הניטורים וההתראות. זאת, לצד ניהול מערך האבטחה במקום אחד באמצעות ממשק העבודה של Infinity . כך מתאפשרת שליטה מרכזית על כל רכיבי ההגנה תוך סינרגיה של מרכיבי האבטחה אל מול האיומים המאתגרים בניסיונות התקיפה באמצעות הדואר האלקטרוני, חדירה לרשתות התקשורת, התחזות, החדרת נוזקות ועוד.

מערך האבטחה משרת 1,200 משתמשים של עיריית רמת גן, הנמצאים בפיזור גיאוגרפי, ואשר עושים שימוש במספר רב של יישומים ותהליכי IT שפתוחים להם.

"הפרויקט תרם רבות להגברת האבטחה בארגון כנגד איומי הסייבר המתרבים"

קובי נח, מ"מ מנהל אגף מערכות מידע ומחשוב בעירית רמת גן, אמר כי "הפרויקט תרם רבות להגברת האבטחה בארגון כנגד איומי הסייבר המתרבים באחרונה. הוא מהווה שלב נוסף ביישום מדיניות ראש העיר לקידום הטכנולוגיה, שתאפשר לעירייה לשפר את זמינות סל השירותים לתושב – תוך הקשחת מנגנוני אבטחת המידע, לטובת שמירת המידע של תושבי העיר ולהגדלת שרידות מערכות המחשוב העירוניות".

אורן עמוס, מנהל שותפים, צ'ק פוינט, אמר כי "יישום פתרון אבטחה בארכיטקטורת infinity של צ'ק פוינט, מאפשר לעיריית רמת-גן ראיה הולסטית אחת של מרחב האיומים, בממשק ניהול ושליטה אחד. כיום אנו עדים לתופעה של ריבוי מערכות הגנה מספקים שונים, דבר שעלול להוביל לחורי אבטחה בממשקים בין פתרונות ההגנה. זאת כי ישנן מערכות שלא מדברות ומתקשרות אחת עם השנייה". לדבריו, "ישנה חשיבות רבה לתגובה מהירה לאירועי אבטחה, על מנת לעצור ולמנוע את התפשטות הנוזקה בארגון. ברגע שמובחן אירוע סייבר -מופעל באופן אוטומטי שלל הגנות Software Blades של צ'ק פוינט, כדי למנוע חדירת גורמים עוינים ומניעת פריצה אפשרית למערכות השליטה והבקרה, או למערכות קריטיות בעירייה".

פאר מנחם, מנהל חטיבת אבטחת מידע וסייבר, אלגרונט, ציין כי "מודל Infinity עושה שימוש במנועי הגנה המתפרשים על פני כלל שכבות מערכות המידע הארגוניות. הוא משמש מכפיל כח משמעותי, בשל יכולת הומוגנית של מרכיבי הפתרון לתקשר ברמת פלטפורמה כוללת. הפתרון מאפשר לעירייה למקד תשומות ניהול באספקת שירותים שוטפת ואיכותית לתושב, בלא הצורך לעסוק בהיבטי האיומים וקשת הפגיעויות בעולם אבטחת המידע והסייבר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים