LG השיקה שבב חדש לביצוע משימות בינה מלאכותית

השבב החדש משתמש ברשת עצבית קניינית שפיתחה החברה כדי לחקות במידה מדויקת יותר את פעילות הרשת העצבית במוח האנושי ולהציע עיבוד מהיר, מדויק ואמין יותר לאלגוריתמים של למידה עמוקה

בינה מלאכותית. אילוסטרציה: BigStock

LG חשפה אתמול (ב') שבב חדש מתוצרתה שמיועד באופן ייעודי לביצוע משימות בינה מלאכותית. החברה הודיעה כי מדובר בצעד נוסף באסטרטגיה שלה להאיץ את הפיתוח והייצור של מוצרים חכמים מתוצרתה, בעיקר לשוק הביתי.

לפי החברה, השבב החדש משתמש ברשת עצבית קניינית שהיא פיתחה כדי לחקות במידה מדויקת יותר את הפעילות של הרשת העצבית במוח האנושי, וזאת כדי להציע עיבוד מהיר, מדויק ואמין יותר לאלגוריתמים של למידה עמוקה.

השבב החדש, כך נטען, יודע לזהות טוב יותר מרחבים, מיקומים, עצמים ומשתמשים בסביבה הכללית, ובהיבט הקולי לזהות באופן מדויק יותר רעשים ודיבור, ואפילו לעזור להתקנים שיודעי לזהות שינויים פיזיים וכימיים בסביבה הקרובה.

תיעוד תמונה באופן עוצמתי ומדויק יותר

אחד השימושים עליהם מדברת החברה הוא היכולת לתעד תמונה באופן עוצמתי ומדויק יותר, וכך לתקן עיוותים הנגרמים בעת שימוש בעדשות רחבות, ובעת צילום בסביבות בהן התאורה אינה טובה, תוך יצירת תמונות ברורות ונקיות יותר – מה שאולי מעיד על שילוב עתידי של השבב גם בטלפונים של החברה, כולל תמיכה במנוע אבטחה כדי להגן טוב יותר על מידע אישי.

LG, כך או כך, מתכוננת לשבץ את השבב בכל המוצרים שהיא מציעה לשוק, החל בשואבי אבק רובוטיים, דרך מכונות כביסה ומקררים ועד מזגנים. כמו כן הודיעה החברה שהיא תשתף פעולה גם עם חברות צד שלישי ועם אוניברסיטאות ומעבדות מחקר כדי לעזור לפתח מוצרים מתאימים.

"שבב הבינה המלאכותית שלנו תוכן לספק פתרונות בינה מלאכותית ממוטבים למוצרים העתידיים של LG. הוא ישפר עוד יותר את שלושת עמודי התווך של אסטרטגיית הבינה המלאכותית שלנו – התפתחות, התחברות ופתיחות – כדי לספק ללקוחות חוויה משופרת לחיים טובים יותר", אמר איי פי פארק, הנשיא והמנהל הטכני הראשי של החברה.

LG

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים