"הטרנספורמציה הדיגיטלית היא המענה לריבוי השיבושים"
אמרה אניה מונראד, סגנית נשיא בכירה בדל טכנולוגיות ומנהלת אזור מזרח ומרכז אירופה; "המנמ''רים נמצאים בעין הסערה, של ריבוי טכנולוגיות משבשות"
"המנמ"רים נמצאים בעין הסערה, של ריבוי טכנולוגיות משבשות. הטרנספורמציה הדיגיטלית, שתיעשה באופן מדורג, תספק להם את המענה המיטבי", כך אמרה אניה מונראד, סגנית נשיא בכירה בדל טנולוגיות, ומנהלת אזור מזרח ומרכז אירופה.
מונראד הגיעה לישראל לרגל כנס השותפים השנתי שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') במוזיאון הטבע בתל אביב
צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין
לדברי מונראד, "השיבוש הוא חוצה מגזרי פעילות ותעשיות והדרך לצלוח אותו בשלום, היא בשינוי תודעתי. המנמ"ר לא צריך לדבר טכנולוגית, אלא להבין שהוא כבר לא מאפשר עסקית, כפי שהוא היה בעבר – כי אם חלק מההנהלה, חלק מהשינוי וחלק מהפתרון העסקי. ממפגשים רבים שאני עורכת עם מנמ"רים בארגוני ענק באירופה, אני רואה איך השינוי כבר קורה בשטח. המנמ"רים מדברים על פתרונות עסקיים שהארגונים זקוקים להם, כאשר ה-IT הוא זה שמאפשר את המסע לשינוי הדיגיטלי".
"ישנן ארבע מגמות-על טכנולוגיות", אמרה מוראד, "שהיו ועדיין נמצאות במוקד שימת הלב של המנמ"רים בשנתיים האחרונות: מחשוב ענן, ביג דטה, ניידות והמדיה החברתית. המנמ"רים נדרשים לבנות עבור הארגונים שלהם מערך IT פשוט ומתקדם טכנולוגית, אשר יתמוך באותן מגמות. זאת, לצד לימוד מכונה ובינה מלאכותית. רק מענה כולל טכנולוגית יאפשר את הפתרון העסקי הנדרש".
"מהיכרותי עם השוק שבתחום אחריותי הגיאוגרפי", אמרה מונראד, "הטרנספורמציה הדיגיטלית מתקדמת, אולם לא בקצב הנדרש. אנו מבחינים בהתקדמות בתחום הדיגיטל אצל רוב החברות, אולם עדיין, חלק לא קטן מהן טרם החל במעבר. אני נוהגת לומר למנמ"רים: הביטו על סביבת המחשוב שלכם, ובחנו כיצד ניתן לשנות אותה לטובת מודלים עסקיים חדשים, או לטובת שינוי של מודלים עסקיים קיימים. הרחיבו את היריעה וראו מה קורה במגזר השוק בו הארגון שלכם פועל. על מנת להצליח בטרנספורמציה הדיגיטלית, השינוי צריך להיות כלפי חוץ, אל הלקוחות של הארגון, ולא רק כלפי פנים. מנמ"רים נדרשים להפנים כי תקציביהם לא יגדלו. על כן, המענה יהיה בחידוש תשתיות ה-IT ובהתאמתם למציאות המשתנה".
"גידול שנתי דו-ספרתי באחוזים"
יש לנו", ציינה מונארד, "היצע טכנולוגי מלא עבור הלקוחות הארגוניים, החל מתחנת הקצה, מחשוב קצה, עבור בענן – ועד הדטה סנטר. אנו משקיעים מדי שנה 4.5 מיליארד דולרים במו"פ, נתון המשקף יותר מ-6% מהמחזור השנתי שלנו. זאת, במטרה לשפר את תפעול ה-IT בארגונים. אנו מובילי שוק במגוון תחומים, ומביאים למנמ"ר יציבות בתשתית המחשובית של הארגון. בשל הניסיון שצברנו באלפי פרויקטים, עם הנוכחות הגלובלית שלנו ב-180 מדינות, יש לנו את היכולת לסייע למנמ"רים לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית בשלום, תוך טיפול בתהליכים, בתרבות הארגונית ובכוח האדם".
"מאז שהחברה מוזגה", סיכמה מונראד, "חווינו הצלחה בשוק הישראלי, עם גידול שנתי דו-ספרתי באחוזים. נמשיך להעמיק את הקשר עם השותפים העסקיים שלנו, כי אנו פועלים פה באמצעותם כמעט לחלוטין. למרות מובילות השוק שלנו בלא מעט תחומים, יש לנו יכולת לשפר ולממש עוד הרבה הזדמנויות בכל המגזרים. אנו מלווים את הלקוחות שלנו במסע הזה עם פתרונות, מוצרים ושירותים תומכים, שנועדו לפשט ולייעל את הדרך ולהבטיח הצלחה בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. אתגר המנמ"רים הוא ליישם טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת, כאן ועכשיו – עם גיוס כוח האדם המתאים למשימה, עם בניית תרבות דיגיטלית בארגון, ועם פתרונות אבטחת מידע והגנת סייבר שיתמכו במהפך הדיגיטלי".
תגובות
(0)