"כל מנמ"ר ואיש IT ארגוני הוא גם לקוח פוטנציאלי צרכני"
אמרה קתרינה אתנסופולו, מנהלת שיווק מרכז ומזרח אירופה בדל טכנולוגיות
"כשאני רואה איש IT בארגון, אני מתבוננת בו בשני זוגות משקפיים: כאיש IT בארגון, וכלקוח פוטנציאלי בשוק הפרטי-צרכני. יש חפיפה בין שתי הישויות הללו ותפקידי הוא לממש את שני ערוצי המכירות האלה בצורה המיטבית: לקוח פרטי מרוצה ירצה את המוצרים שלנו גם בארגון בו הוא עובד – ולהיפך", כך אמרה קתרינה אתנסופולו, מנהלת שיווק מרכז ומזרח אירופה בדל טכנולוגיות
אתנסופולו דיברה בכנס שותפים שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-IT. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ג') במוזיאון הטבע בתל אביב.
לדברי אתנסופולו, "התפקיד שלי הוא לממש את אסטרטגיית השיווק מרובת הערוצים של החברה, ולקלוע לשני השווקים בהם החברה פועלת, שוק הקליינט, הפרטי-צרכני, והשוק הארגוני. יש לנו ערוץ ללקוחות פרטיים, ובמקביל – עלינו להגיע למקבלי ההחלטות בארגונים, המנמ"רים ודרג ההנהלה. כל מנמ"ר הוא גם לקוח פוטנציאלי צרכני, ואם הוא יהיה שבע רצון מהמחשוב בביתו, הוא ירצה את המוצרים שלנו גם בסביבת העבודה שלו".
בישראל, סיימה אתנסופולו, "כמו בכל העולם, אנו מציעים לארגונים את כל שבעת קווי המוצרים שלנו, ממחשוב הקצה, דרך תחנות הקצה, ועד הליבה והענן. האסטרטגיה שלנו היא דו-ראשית: מחד, יש לנו פה שוק תשתיות גדול, עם נוכחות גבוהה בעולמות השרתים והאחסון. מצד שני, אנו לא מזניחים את השוק הפרטי ומשקיעים בו לא מעט מאמצים. אנו ממצבים את עצמנו כשותפים למסע הדיגיטלי אותם עוברים המנמ"רים".
"שותף מקצועי יביא ללקוח הסופי את הפתרון הטוב ביות"ר מקצה לקצה"
לימור גולדשטיין, מנהלת שותפים והפצה בדל טכנולוגיות ישראל, אמרה כי "אנו עובדים באופן מלא עם השותפים העסקיים שלנו, וכמעט שלא עובדים באופן ישיר. אנו פועלים מול עשרות שותפים, אינטגרטורים מובילים בשוק. יחד עימם אנו מתכננים את הפרויקטים האסטרטגיים עבור הלקוחות הארגוניים, ומעמיקים את נוכחותנו בשוק המקומי".
לדברי גולדשטיין, "יש לנו תכנית שותפים, אשר הושקה בתחילת השנה ומתמקדת בהסמכות ובהעמקת הידע של השותפים שלנו בכל תחום – שרתים, אחסון ו'קליינט' – מחשוב אישי. בדרך זו אנו מניעים את השותפים להרחיב את הידע שלהם ולהתמקצע בתחומי המומחיות שלנו".
גולדשטיין סיימה באומרה כי "בסופו של דבר, שותף מקצועי יביא ללקוח הסופי את הפתרון הטוב ביותר מקצה לקצה. יחד עימם נמשיך להגדיל את היקף העסקים שלנו בשוק הישראלי ולצמוח בכל קווי המוצרים שלנו בשנת 2019. השוק הישראלי ללא ספק בשל טכנולוגית, מאמץ מוקדם של טכנולוגיות חדשות, ובעיקר – הוא חזק. יש לנו פה צמיחה, כי זה שוק שאוהב את החדשנות שלנו".
תגובות
(0)