"המסע הדיגיטלי כולל חידוש תשתיות, IT כשירות – וחדשנות"

"מחקר שערכה חטיבת המחקר של J.P. Morgan בקרב מאות מנמ''רים, העלה כי הם מבינים שהם נדרשים לחדשנות וכי הם מודעים לכך שלא כל ארגון מצליח במסע הדיגיטלי שלו", אמרה מוניקה קומאר, סגנית נשיא בכירה לשיווק מוצרים ופתרונות בנוטניקס

מוניקה קומאר, סגנית נשיא בכירה לשיווק מוצרים ופתרונות בנוטניקס.. צילום: ניב קנטור

"מחקר שערכה חטיבת המחקר של J.P. Morgan בקרב מאות מנמ"רים, העלה כי הם מבינים שהם נדרשים לחדשנות וכי הם מודעים לכך שלא כל ארגון מצליח במסע הדיגיטלי שלו. לתפיסתנו, המסע הדיגיטלי כולל חידוש תשתיות, IT כשירות – וחדשנות", כך אמרה מוניקה קומאר, סגנית נשיא בכירה לשיווק מוצרים ופתרונות בנוטניקס.

קומאר הייתה דוברת המפתח במפגש בכירים מהמגזר הפיננסי שערך הסניף הישראלי של נוטניקס. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון באולם קופולה בתל אביב.

צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין

קומאר הגיעה לחברה לאחר 22 שנים באורקל, ובתפקידה האחרון שם, ניהלה את השיווק של בסיסי הנתונים. לדברי קומאר, "המנמ"ר נדרש לכמה אתגרים במקביל: על מערך ה-IT בראשותו לענות למכלול הדרישות מהצד העסקי בארגון. ה-IT צריך להשתנות ולהיות מרכז חדשנות – ולא מרכז עלות. הטכנולוגיה היא דבר חשוב, אבל לא פחות חשוב לשלב בינה, לבין תהליכים ואנשים".

נוטניקס, אמרה קומאר, "מספקת תשתיות עם מודל צריכה אלסטי, כמו בענן ציבורי, עם יכולת גידול. כך, מתקבלים יתרונות הענן עם מערכות מאוחדות, בתשתית מרכזית מבוססת תפיסת 'מוגדר תוכנה', ובשילוב בינה מלאכותית ולימוד מכונה. אנשי ה-IT יכולים לעצב מחדש את התשתיות – תוך הפחתת העלויות והמורכבות, ואספקת שירותי המחשוב בזריזות, במודל דמוי ענן ובאופן מודולרי".

"אנו פועלים בשלושה מימדים", אמרה קומאר, "קלות, חוכמה ומודרניזציה. קלות: אנו מאפשרים בקליק אחד הקצאות של תשתיות, עדכונים והתראות. זה חשוב כי ה-IT רוצה, וצריך, לצמצם את היקף המשימות שלו. אנו משלבים רכיבים של בינה מלאכותית ל-IT, על מנת להקל את התחזוקה וניהול המערכות, ולהוסיף מיכון. בדרך זו, ה-IT יכול להתמקד בחדשנות ולא בתחזוקה. אנו בונים רכיבים לחיזוי מבוססי בינה מלאכותית, לניטור התשתיות ולניטור וניהול האפליקציות, לטובת טיפול פרואקטיבי. החדשנות מגיעה מכך שבנינו פלטפורמה בה הסרנו את החומות בין המחשוב והאחסון, עם ארכיטקטורה חדשה".

הבידול של החברה, ציינה, "הוא בחופש הבחירה. הפלטפורמה שלנו יכולה לשבת על החומרה של Dell-EMC, HPE , לנובו, פוג'יטסו וסיסקו. הם אומנם מתחרים, אבל בחלק מהמקומות הם גם שותפים. זה לא עולם שחור-לבן. ברמת ההייפרוייזור, לצד זה שלנו, אנו עובדים גם עם אלה של VMware , מיקרוסופט ן-KVM. אנו תומכים גם במערכות אורקל, סאפ, SQL Server,  וספלאנק".

4,900 עובדים ו-13 אלף לקוחות

החברה, אמרה קומאר, "הוקמה ב-2009, ולה כיום 4,900 עובדים ו-13 אלף לקוחות, רובם ארגוני אנטרפרייז. אנו מובילים את תחום התשתיות המשולבות באופן הדוק, HCI, בריבוע הקסם של גרטנר ובגל של פורסטר. אנו אובססיבים ללקוחות, ומספקים מענה של פחות מחצי שעה לטיפול בתשתיות קריטיות. שביעות הרצון של לקוחותינו עומדת על 97%". לדבריה, "אנו מספקים TCO , עלות בעלות כוללת, פחותה ב-60%. הבאנו לצמצום הנפילות של מערכות המחשוב אצל הלקוחות בשיעור של 97%. אנו מביאים החזר השקעה בתוך שבעה חודשים".

"הטרנספורמציה הדיגיטלית", סיכמה קומאר, "מניעה קדימה את אימוץ הענן. אין ענן אחד אשר מתאים לכולם, ולכן הענן ההיברידי יהיה הפתרון המועדף. כיום, עם הענן שלנו ועם השותפות שלנו עם AWS, אנו מספקים שירותים מנוהלים מלאים, ברישוי מסורתי ובענן – על כל פלטפורמה. המוטו שלנו הוא D3: נתונים, עיצוב, אספקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים