"סיילספורס: לא רק ספקים – שותפים לדרך"

כך אמר גולן שרמן, המשנה למנכ"ל בבנק הפועלים, והממונה על חטיבת החדשנות בבנק, בכנס Basecamp הענק שערכה בשבוע שעבר סיילספורס בתל-אביב ללקוחותיה ולשותפיה

גולן שרמן, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת החדשנות, בנק הפועלים. צילום: ניב קנטור

"אנחנו רצינו למצוא את השותפים הכי טובים שיש להם הכי הרבה ניסיון פיננסי בעולם. מהבחינה הזו אני יכול לומר שהבחירה בסיילספורס הייתה נכונה, כי מדובר לא רק בספקים: הם שותפים לדרך", כך אמר גולן שרמן, המשנה למנכ"ל בבנק הפועלים והממונה על חטיבת החדשנות בבנק בכנס Basecamp הענק שערכה בשבוע שעבר סיילספורס בתל אביב ללקוחותיה ולשותפיה.

שרמן הציג את שיתוף הפעולה בין בנק הפועלים לחברה המספקת פתרונות תוכנה בענן, והסביר כי ההטמעה של המערכת של סיילספורס נפרסה על פני מספר תחומים, אבל קודם כל לחטיבה העסקית, כשהביצוע עבר דרך חטיבת הטכנולוגיה של הבנק.

"הלקוחות של היום משתנים בצורה משמעותית. הם שונים מאוד מלקוחות העבר, כי הם פעילים בהרבה מאוד ערוצים, לעיתים בו-זמנית. הם גם מאבדים סבלנות מהר. רוצים הכל באופן מיידי. זה אומר שאנחנו צריכים בהתאם לחיות בסביבה שבה אינסוף אפשרויות ליצירת מגע, ואנחנו צריכים לקבל כל יום החלטות שיעזרו לנו לספק להם את הערך שהם מבקשים. זה הקו המנחה והחלטה לבחור בסיילספורס להגשים את הצרכים הללו היית אחת הנכונות בדרך להחלטות הפיננסיות השונות", הוא אמר.

השימוש בסיילפורס עזר לעלות כיתה

סיפור לקוח מעניין אחר היה של חותם, ארגון חינוכי וחברתי לגיוס, מיון, הכשרה ושיבוץ אקדמאים בעלי יכולות בין-אישיות גבוהות כמורות ומורים בבתי ספר בפריפריה החברתית והגיאוגרפית. "היתרונות של סיילספורס מגיעים הרבה מעבר לעולם העסקי ועמוק לתוך זירת השינוי החברתי. המערכת עוזרת לנו לפעול לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך. עד היום הכשיר הארגון למעלה מ-1,000 'חותמיסטים', שעוברים בכ-250 בתי ספר והשפיעו באופן ישיר על למעלה מ-110,000 תלמידים", סיפר מנכ"ל חותם, ליאור לפיד.

 ליאור לפיד, מנכ"ל חותם. צילום: ניב קנטור

ליאור לפיד, מנכ"ל חותם. צילום: ניב קנטור

לפיד תיאר כיצד השימוש בסיילפורס עזר להם לעלות כיתה. "השתפרנו מאוד במשימה המורכבת של שיבוץ המתקבלים לבתי הספר באמצעות סיילספורס: אוטומציה של קליטת העדפות המועמדים, צרכי בתי הספר והפרמטרים השונים הכרוכים בשיבוץ – כולל אזור גיאוגרפי, מקצוע לימוד, טווח הגילאים ועוד. אנחנו מצליחים כעת לשבץ יותר חותמיסטים בבתי הספר ובצורה מהירה ויעילה יותר. לא מדובר רק בתהליך פשוט יותר עבורנו, אלא בעיקר ברווח נקי של תלמידות ותלמידי ישראל, שזוכים למורים ומורות מהסוג שכולנו היינו מאחלים לעצמנו ולילדים שלנו", הוא הסביר.

שת"פ ארוך שנים בין טאבולה וסיילספורס 

ליאורה הלוי, מנהלת קבוצת מערכות המידע בטאבולה הציגה את שיתוף הפעולה של החברה לשיתוף תכנים בין סיילספורס. "זהו שיתוף פעולה ארוך שנים שהתחיל במקום המסורתי של המכירות. אבל מאז, במסע אינטנסיבי שהתנהל בשנה וחצי האחרונות, העברנו את הארגון ממערכות הלגסי שלנו אל סיילספורס, בפרויקט בו שולבו 1,200 עובדים חדשים בתוך המערכת, וזה מזמן לא מכירות זה גם שירות", היא ספרה.

ליאורה הלוי, מנהלת קבוצת מערכות המידע, טאבולה. צילום: ניב קנטור

ליאורה הלוי, מנהלת קבוצת מערכות המידע, טאבולה. צילום: ניב קנטור

הלוי הציגה את סיילספורס כאחד הכלים שמאפשרים לחברה שלה לשמור על חדשנות. "יש לנו צוות קטן פנימי בחברה לקידום חדשנות, ואנחנו נעזרים בשותפים שונים, כולל כמובן סיילספורס, ועושים הרבה עבודה מסביב לכך. אין ברירה בארגון כמו שלנו צריכים יוזמה – במיוחד הצמיחה שעשינו במשך השנים ממכירות לכמה עשרות אנשים לארגון שכבר עובד מול מאות אנשי מכירות. את כל הדיונים והדיבורים והרעיונות אנחנו מיישמים בסופו של דבר בעזרת סיילספורס", היא סיכמה.

"מביאים ידע שצברנו ממומחים שלנו בעולם לישראל"

גיום אטיה, מנהל שותפים בסיילספורס ישראל, התייחס לאקו-סיסטם בו פועלת החברה. "האקו סיסטם שלנו כיום הרבה יותר חזק ואנחנו משקיעים בו רבות, ואחד ההיבטים של זה הוא השקעה בכמה חברות בישראל. 

גיום אטיה, מנהל שותפים, סיילספורס ישראל. צילום: ניב קנטור

גיום אטיה, מנהל שותפים, סיילספורס ישראל. צילום: ניב קנטור

אנחנו גם מגייסים הרבה שותפים חדשים, וקודם כל בתחום של מפתחי התוכנה, שבונים מוצרים שמתאימים לפלטפורמה שלנו. בשנה שעברה גייסנו חברות לא מעטות כאלה. ההיבט האחר הוא גיוס של אינטגרטורים חדשים, כי הם עוזרים לנו קודם כל למכור, אבל גם תורמים רבות להצלחת היישום של הלקוח", הוא סיפר.

לדבריו, אחד התחומים שבו החברה משקיעה כיום בישראל הוא גידול כמות הידע והמידע בתחום ה-Industry 4.0. "אנחנו מביאים את הידע שצברנו ממומחים שלנו בכל רחבי העולם לכאן לישראל. אנחנו חושבים שזו הדרך להאיץ את ההתקדמות בתחום הזה, לא להתחיל מאפס. לא לעשות 'העתק הדבק' למה שכבר עשינו בחוץ, אבל כן להשתמש בזה כחומר להאצת תהליכים. זו אחת המטרות הראשיות שלנו", אמר אטיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים