"ארגונים נדרשים לקונסולידציה בשירותי ה-IT שלהם"

"בשל כך, אנחנו רואים התכנסות מריבוי אינטגרטורים - לספק שירות אחד", אמרה לירון ליבוביץ', מנהלת מחלקת לקוחות אסטרטגיים בסלקום

לירון ליבוביץ', מנהלת מחלקת לקוחות אסטרטגיים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

"בגלל כמה סיבות, ביניהן המורכבות של מערכי טכנולוגיות המידע והצורך באבטחת מידע מוכללת, ארגונים נדרשים, ורוצים, לערוך קונסולידציה לשירותי ה-IT שלהם. בשל כך, אנחנו רואים התכנסות מריבוי אינטגרטורים – לספק שירות אחד", כך אמרה לירון ליבוביץ', מנהלת מחלקת לקוחות אסטרטגיים בקבוצת סלקום.

בראיון לאנשים ומחשבים ציינה ליבוביץ' כי "מגמת ההתכנסות נובעת גם מהשינוי בצורת העבודה בארגונים: הארגונים מבוזרים, מרובי סניפים, והעובדים עובדים לעתים מהבית או מהשטח. בנוסף, יש רצון לקבל שירות ותמיכה במקום אחד ולצמצם ככל האפשר את העיסוק בחשבוניות הוצאות התקשורת, שנובע מריבוי ספקים. בעקבות כך, אנחנו רואים כיום העדפה לניהול של התשתיות, אבטחת המידע, השירותים המנוהלים וציוד הקצה – ממקום אחד".

היא הוסיפה כי "אנחנו, בסלקום, עונים למגמה זו ומספקים לארגונים את הפתרונות הללו במקום אחד: מערך תשתיות המאפשר המשכיות עסקית, פתרונות טלפוניה בענן או מרכזיות פיזיות, שירותי סיסטם ואבטחת מידע. אנחנו מספקים לארגון יכולות בקרה וניטור של כלל המערכות, עם כל השירותים הנלווים, והגדרת מדיניות אבטחת מידע והגנה לכלל משתמשי הארגון. בשנים האחרונות הבנו שמעבר לאפיון מקצועי של פתרון שתואם את צרכי הארגון ויעדיו, הצלחת הפרויקט טמונה בעיקר בצמצום הסיכונים ובמזעור הפגיעה בעבודה השוטפת, ובכך אנחנו מומחים".

"חשוב להבין", הדגישה ליבוביץ', "שהיתרון בספק שירות אחד יש בצדו סיכון. אם ניכשל באספקת אחד מהשירותים המוצעים ללקוח, אנחנו עלולים להפסיד מבחינתו את כלל השירותים האחרים שאנחנו מספקים. לכן, סלקום משקיעה מאמצים גדולים בדליוורי או יישום, בניהול הפרויקט ובשירות השוטף ללקוחות".

"מגמת העבודה מול ספקית אחת – בכלל המגזרים"

לדבריה, "מגמת העבודה מול ספקית שירות אחת מאפיינת בשנים האחרונות ארגונים רבים, מכלל המגזרים, ביניהם לקוחות קמעוניים בענפי המזון והאופנה, וחברות ליסינג. בסופו של דבר, אנחנו משכפלים את ההצלחות שלנו מארגון אחד למשנהו. ארגונים רוצים פתרונות פשוטים, קלים להטמעה ולתפעול". ליבוביץ' ציינה כי "בבואנו ללקוח, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא ללמוד את האסטרטגיה, היעדים והמטרות שלו לשנים הקרובות. המטרה היא להתאים פתרון שייתן מענה ל-'כאב' של הארגון, ולייצר ערך אמיתי ומשמעותי מניהול הפתרונות לספק שירות אחד".

"לדוגמה", אמרה, "בעולם אבטחת המידע, נספק למנהל אבטחת המידע בארגון מנגנון התראה וחסימה, תוך שליטה מלאה גם בעובדים מרוחקים. נסייע לו בגיבוש מדיניות אחידה על כלל הרכיבים – ניידים ונייחים".

"שותפה של כלל היצרנים המשמעותיים"

עוד ציינה ליבוביץ' ש-"סלקום שותפה של כלל היצרנים המשמעותיים, ומשקיעה רבות בלמידה ובהסמכות במוצרים ובשירותים חדשים. יש לנו מטרה אחת: לספק לארגונים פתרון שעונה על הצורך – נכון להיום, אבל גם בהסתכלות קדימה". "כך", אמרה, "בעולמות התקשורת ואבטחת המידע אנחנו מטמיעים פתרונות של סיסקו. בשנה החולפת זיהינו שיש זהות בין מה שהיא מציעה לרצונות של הלקוחות. אנחנו מטמיעים את פתרונות האבטחה של סיסקו לצד פתרונות Cisco Hyperflex, שמעניקים ללקוחות שקט נפשי, כי הם מאחדים מערכי האחסון והשרתים ומעניקים יכולת ניהול במקום אחד. אנחנו שותפים עסקיים של יצרנים נוספים, דוגמת Dell-EMC, פאלו אלטו, פורטינט, צ'ק פוינט, מק'אפי ו-F5".

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: סיון פרג'

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום. צילום: סיון פרג'

נדב אמסלם, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים בסלקום, ציין כי "אנחנו מנהלים פעילות אינטגרציה ליותר מ-1,500 ארגונים במשק. מצב זה מחייב מערכות יחסים הדוקות בינינו לבין הארגונים השונים. יתרוננו הוא בהיכרות מעמיקה של הפתרונות מחד והפעילות והצרכים של הלקוח מאידך. זאת, עם יכולת להתוות לו מפת דרכים טכנולוגית עתידית. לכן חווינו גידול בפעילות ב-2018 והמשך גידול השנה, עם צפי להמשך המגמה ב-2020. סלקום מתחזקת כגוף אינטגרציה משמעותי בקרב הארגונים בשוק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רענן

    האם יש לכם מערכות גיבוי ו dr בענן של יצרניות גדולות כמו טיבולי, אקרוניס, קום וולט?

אירועים קרובים