"ארגונים נדרשים לסביבת עבודה דיגיטלית, מאובטחת – ושיתופית"

כך אמר אנדי פילפ, מנהל שיווק אזורי לתחום העצמת הסביבה הדיגיטלית ב-VMware לאזור אירופה, שדיבר בכנס VMware EVOLVE Digital Workspace שהתקיים ביום ה' האחרון

אנדי פילפ, מנהל שיווק אזורי לתחום העצמת הסביבה הדיגיטלית, VMware לאזור אירופה. צילום: ניב כהן

"סביבת עבודה דיגיטלית היא לא משהו שצריך להסביר אותו בעידן בו יותר ויותר צעירים שנולדו במילניום נכנסים לשוק העבודה. ארגונים שלא יבנו לעובדים שלהם סביבת עבודה דיגיטלית, ימצאו את עצמם עם עובדים פחות שבעי רצון, שהתפוקה שלהם פחותה, ועם בעיות אבטחת מידע", כך אמר אנדי פילפ, מנהל שיווק אזורי לתחום העצמת הסביבה הדיגיטלית, VMware לאזור אירופה.

פילפ דיבר בכנס VMware EVOLVE Digital Workspace. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במלון הרודס בהרצליה, בהשתתפות יותר ממאה מלקוחות החברה.

"בארגונים רבים", אמר פילפ, "מערכות המחשוב בנויות בצורת עמודים, איים בודדים: יש מי שעובד על לינוקס, ויש מי שעל חלונות. יש מי שעובד על PC ויש מי שעובד רק במחשב הנייד או בטאבלט. מצב זה יוצר עוד ועוד מורכבות וחוסר אחידות. פלטפורמת סביבת העבודה הדיגיטלית שלנו, Workspace ONE, מפשטת את המורכבות, ומאיצה את אספקת השירות לעובדים. בנוסף, היא עושה זאת באופן גורף מבחינת אבטחת מידע. ככה, עובדים יכולים לחוש טוב יותר אם הם עושים טעויות, כי מדיניות האבטחה הכוללת תביא לצמצום משמעותי של הטעויות. בנוסף, היא משפרת משמעותית את חוויית המשתמש, כי היא מספקת חוויה שכזו לרוחב כל המכשירים ומערכות ההפעלה שיש בארגון".

"בשנה שעברה", סיפר פילפ, "השקנו את Workspace ONE Intelligence, שירות ענן שמספק תובנות מבוססות נתונים ואוטומציה בכל מרחב סביבת העבודה. השירות מאפשר כל מיני יכולות, דוגמת צפי להטלאות אבטחת מידע עבור Windows 10, אשר מבוססות על הערכות של מוכנות האפליקציה ועל תחקיר נקודות תורפה באבטחה (CVE). בדרך זו, אנו מבטיחים כי מכשירים יתוחזקו באופן פרואקטיבי, עם רמת אבטחת מידע זהה ומוכללת לרוחב הארגון".

WorkspaceONE concierge – עוזר וירטואלי חדש וחכם  

"באחרונה", אמר פליפ, "הכרזנו על שירות חדש, WorkspaceONE concierge. המדובר בעוזר וירטואלי חדש המופעל על ידי בינה מלאכותית, ותומך בכל מיני היבטים בעבודת העובד, תוך תמיכה רחבה בכל המכשירים והפלטפורמות. העוזר הווירטואלי, העובד בשיתוף פעולה עם ווטסון של יבמ, משתמש בעיבוד שפה טבעית, NLP, לטובת תמיכה בשאלות של קול וטקסט. הוא יכול לספק הנחיות למשתמש בשאלות שונות, והוא יכול לעזור למשתמשים לגשת ליישומים. כך לדוגמה, אם עובד במחלקת הרכש איבד את כרטיס האשראי של העבודה, הקונסרייז' יעזור לו להזמין כרטיס אשראי חדש, על בסיס נתוני אבטחה וזיהוי קולי".

הקונסרייז' לפי הסבריו של פליפ, "גם מקצר תהליכים. כלל ידוע הוא שכאשר עובד חדש מגיע לארגון, הוא 'מתייבש' שלושה ימים עד שמארגנים לו מחשב, דואר אלקטרוני, טלפון וכניסה ליישומים הארגוניים. העוזר הווירטואלי חוסך זמן עבודה, ומרכז כל מיני הליכים בטרם העובד הגיע לעבודה. כך, כשהוא יגיע, הכל יהיה מוכן עבורו והוא יוכל לעבוד מיד עם הגיעו".

"אנו שותים את השמפניה שיצרנו", אמר פליפ, "כלל עובדי VMware עובדים על פלטפורמת העבודה הדיגיטלית שלנו".

"כשהמנמ"רים מיישמים טרנספורמציה עסקית", סיכם פילפ, "הם מתמודדים עם אתגרי ניהול, ריבוי פלטפורמות של מכשירי קצה שונים, איומי אבטחה שגדלים כל הזמן ואפליקציות קריטיות – שהם המפתח ליכולות של כוח העבודה. הפלטפורמה שלנו מעצימה את היכולות של מערכי ה-IT בארגונים, ומספקת סביבת עבודה עם מיכון גבוה, ויכולת לקבלת שירותים לצריכה על פי דרישה. כך העובדים מקבלים תובנות בעלות ערך, החווייה שלהם משתפרת ויש חסכון בעלויות, עם אבטחה משופרת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים