הנהלה חדשה לפורום המנמ"רים בשלטון המקומי

הבחירות התקיימו בכנס הפורום באילת ● ליאורה שכטר בירכה את ההנהלה החדשה, ציינה כי כל המועמדים שהגישו את מועמדותם היו ראויים וקראה להם ולאחרים להצטרף לפעילות ההנהלה ולתרום לפורום

מימין לשמאל: ראפע מסארוה - נצרת עלית; איריס אלפסי - מעלה אדומים; ליאורה שכטר - יו"ר הפורום ומנמ"רית עיריית תל אביב; איציק כרמלי - ראשון לציון; איתמר קורנפלד, ירושלים; יובב יהב - ראש העין; ירון ריבן - נתניה; ערן מועלם - מגדל העמק; מוטי לייסט, יו"ר ועדת הבחירות. צילום: יוספה שירן

פורום המנמ"רים בשלטון המקומי בחר בסוף השבוע שעבר את חברי ההנהלה החדשים שיכהנו לצידה של היו"ר, ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית ת"א יפו.

הבחירות נערכו במהלך הכנס השנתי של פורום המנמ"רים, שנערך בשבוע שעבר באילת. הבחירות נערכו בצורה ממוחשבת, על גבי אפליקציה שבאמצעותה הגישו המועמדים את עצמם ומשתתפי הכנס הצביעו.

את הבחירות ניהל מוטי לייסט, מנמ"ר עיריית בת ים. ליאורה שכטר, היו"ר, נבחרה לקדנציה נוספת. לראשונה נבחר מנמ"ר מהמגזר הערבי כחבר הנהלה.

להלן שמות חברי ההנהלה: ראפע מסארוה – נצרת עלית; איריס אלפסי – מעלה אדומים; יובב יהב – ראש העין; ירון ריבו – נתניה; ערן מועלם – מגדל העמק; וענת שלומוביץ – פתח תקווה. 

מאחר שתקנון ההנהלה קובע כי רק שישה חברי הנהלה יכולים לכהן, שני מנמ"רים שנבחרו – איתמר קורנפלד, מנמ"ר ירושלים, ואיציק כרמלי, מנמ"ר ראשון לציון – ויתרו על מקומם, על מנת לאפשר למנמ"ר מנצרת להיכנס.

ליאורה שכטר בירכה את ההנהלה החדשה, וציינה כי כל המועמדים שהגישו את מועמדותם היו ראויים. היא קראה להם ולכל האחרים להצטרף לפעילות ההנהלה ולתרום לפורום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים