AOL החליטה למכור את הרשת החברתית Bebo, או לסגור אותה
החברה הודתה, כי היא מתקשה להתמודד מול הרשתות החברתיות הגדולות, בהן פייסבוק ומיי-ספייס ● ההחלטה האם למכור או לסגור תתקבל בסוף מאי
בכוונת AOL למצוא קונה לרשת החברתית Bebo, שתמורתה שילמה 850 מיליון דולרים בשנת 2008, או לסגור אותה – כך מסרה החברה. היא הודתה, כי יש לה קשיים להתמודד מול הרשתות החברתיות הגדולות, בהן פייסבוק (Facebook) ומיי-ספייס (MySpace). מהחברה נמסר, כי היא תקבל את ההחלטה האם לסגור או למכור את הרשת עד סוף מאי.
"למרבה הצער, הפעילות של Bebo נמצאת במגמת ירידה, והתחרות הקשה בזירה של הרשתות החברתיות מחייבת השקעות משמעותיות", נכתב במזכר ששלחה AOL לעובדים. החברה, שפוצלה בדצמבר האחרון מטיים-וורנר (Time-Warner), הוסיפה וציינה, כי המצב הנוכחי אינו מאפשר לה להוסיף ולממן את Bebo, וכי אין תקווה למפנה בזירה של הרשתות החברתיות. משום כך, מסרה החברה על כוונתה למצוא קונה לאתר. בחטיבת Bebo מועסקים כ-40 עובדים, מרביתם בארצות הברית.
Bebo הוקמה אמנם בסן-פרנסיסקו, אולם זכתה להצלחה רבה בבריטניה ולא בארצות הברית.
תגובות
(0)