נט-אפ תרכוש את חברת האחסון Bycast

החברה הנרכשת מפתחת פתרונות אחסון מבוססי אובייקטים, שתוכננו לנהל מערכי אחסון בנפחים של פטה-בייטים, מערכי אחסון גלובליים המכילים תמונות, וידיאו ורשומות בארגונים וספקיות שירותי תקשורת ● מדובר בחברה פרטית הממוקמת בוונקובר, קנדה, ושלה 250 לקוחות ● היקף העסקה לא נמסר לפרסום

נט-אפ (NetApp) הודיעה בסוף השבוע, כי בכוונתה לרכוש את Bycast, חברה פרטית הממוקמת בוונקובר, קנדה, ושלה 250 לקוחות. הרכישה תתבצע בעסקת מזומן. היקף העסקה לא נמסר לפרסום.

Bycast מפתחת פתרונות אחסון מבוססי אובייקטים, שתוכננו לנהל מערכי אחסון בנפחים של פטה-בייטים, מערכי אחסון גלובליים המכילים תמונות, וידיאו ורשומות בארגונים וספקיות שירותי תקשורת. העסקה צפויה להרחיב את מעמדה של נט-אפ בתחום ה-Unified storage, על ידי הוספת תוכנת אחסון מבוססת אובייקטים.

אחסון מבוסס אובייקטים הוא גישה לאחסון נתונים וגישה אליהם, בהתבסס על שמות האובייקטים ומטה-דאטה עשיר המתאר את התוכן בפירוט רחב יותר, ועל ידי כך מפשט את משימת אחסון כמות גדולה מאוד של אובייקטי נתונים. טכנולוגיה זו משפרת את היכולת לחפש ולאתר אובייקטי מידע במהירות. לדוגמה, חברת מדיה יכולה להשתמש בפתרון אחסון מבוסס אובייקטים על מנת לספק למעצבים הגרפיים שלה ברחבי העולם את האפשרות לגשת למידע בו זמנית ולחלוק מידע בפרוייקטים משותפים. ממשקי אחסון מבוסס אובייקטים מפשטים בצורה ניכרת את הניהול של האחסון עבור מטרה זו.

"Bycast מרחיבה את אסטרטגית ה-Unified Storage שלנו ומעצימה את הפתרון שלנו עבור תשתיות אחסון משותפות על ידי הוספת יכולות חדשות של גישה לנתונים גלובליים ובתחום הניידות", אמר מניש גואל, סגן נשיא בכיר ל-Product Operations בנט-אפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים