מרי מסאליו, גרטנר: "יותר הנהלות החלו לתגמל מנמ"רים על ביצועים עסקיים ולא רק טכנולוגיים"

"לאחר 50 שנות קיום, תפקיד המנמ"ר ממשיך להתפתח", אומרת מסאליו, מנהלת בחברת המחקר, שתיקח חלק במפגש הבכירים השנתי של אנשים ומחשבים, שייערך השנה בברצלונה, ספרד ● במפגש, שייארח מנמ"רים ומנכ"לים, תוביל מסאליו סמינר מיוחד שייערך במסגרת תוכנית ה-Executive של גרטנר

"סקרים שוטפים שאנו עורכים בקרב מנכ"לים בכל העולם מראים, כי הנהלות מראות סימנים ראשונים של שיטת תגמול חדשה למנמ"רים – המבוססת לראשונה על ביצועים עסקיים, ולא טכנולוגיים", אומרת מרי מסאליו, מנהלת מחקר בגרטנר (Gartner) העולמית.

לדבריה, הציפיות של ההנהלות מהמנמ"רים רק הולכות וגדלות וכך תחומי האחריות של המנמ"ר מתרחבים. "לדוגמה, בעבר תחום התקשורת הופרד מהמיחשוב, אולם כיום אנשי הטלקום כבר מסופחים למרכז המחשבים – כאשר הכל כמובן מבוסס IP", אומרת מסאליו, ששייכת לצוות תוכנית ה-Global IT Executive Program היוקרתית של גרטנר.

"אחרי 50 שנות קיום, תפקיד המנמ"ר ממשיך להתפתח", היא קובעת. "בעוד שתפקידי הסמנכ"לים האחרים – בתחומי הפיננסים, השיווק ומשאבי האנוש, למשל – מבוססים מאז ומעולם על תרומתם העסקית, ההנהלות מצפות מהמנמ"רים לתרום גם בפן העסקי וגם בפן הטכנולוגי".

מסאליו התראיינה לקראת השתתפותה במפגש הבכירים השנתי של המנמ"רים והמנכ"לים הבכירים שתערוך קבוצת אנשים ומחשבים בין ה-27 ל-30 במאי בברצלונה שבספרד. מסאליו תגיע במיוחד למפגש, ותוביל סמינר ייחודי שידון בין היתר בתפקידו החדש של המנמ"ר בעידן הגלובליזציה. הסמינר, שייערך ביום ו', ה-28 במאי, ייפתח בהרצאתו של ברוך גינדין – מנכ"ל גרטנר המזרח התיכון. לאחר הרצאתה של מסאליו, תתקיים סדנת עבודה בעקבות ההרצאה, בהובלת אבי שלום – סמנכ"ל לתוכנית ה-Global IT Executive Program במזרח התיכון.

מרי מסאליו עובדת כבר בגרטנר כבר 12 שנים. היא בוגרת אוניברסיטת גורג'-טאון בוושינגטון, דוברת ארבע שפות ובקרב האנליסטים של חברת המחקר היא מדורגת כאחד המרצים המובילים והמבוקשים ביותר בעולם. משרדיה של מסאליו ממוקמים בברצלונה והיא מנצלת הזדמנות זו כדי להופיע בפני המנמ"רים והמנכ"לים הישראלים הבכירים.

במפגש הבכירים של אנשים ומחשבים תיערכנה הרצאות מקצועיות ולימודיות נוספות, לצד נטוורקינג עשיר באווירה נינוחה ורגועה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים