גוגל ביצעה שינויים נוספים ביו-טיוב

בין היתר, ענקית החיפוש הוסיפה את האפשרות לקבל הודעות לתיבת הדואר האלקטרוני בכל פעם שמצורף סרטון וידאו לערוץ אליו ביצע המשתמש רישום ● כמו כן הודיעה גוגל, כי משתמשי iPad יוכלו להוריד יישום של יו-טיוב שמנצל טוב יותר את שטח המסך, ומנסה לספק חוויה קרובה יותר למה שמקבלים כיום המשתמשים במחשב

טרנדית. יוטיוב

גוגל (Google) יישמה במהלך סוף השבוע מספר שינויים ותוספות בשירות ביו-טיוב (YouTube). בין השאר, הוסיפה ענקית החיפוש את האפשרות לקבל הודעות לתיבת הדואר האלקטרוני בכל פעם שמצורף סרטון וידאו לערוץ אליו ביצע המשתמש רישום. כמו כן, אפשרות חדשה שנוספה לממשק המשתמש היא לשתף סרטונים ישירות עם שירות באזז (Buzz) של גוגל, וכן עם שירות הבלוגים שלה, בלוגר (Blogger).

במסגרת השיפורים יבחינו הגולשים, כי גוגל ביצעה שינוי במסך החיפוש, כך שהתוצאות יוצגו בצורה חדשה, שאמורה להבליט את הקשר ביניהן. כמו כן, בוצעו שינויים בממשק ההעלאה של הסרטונים – בעיקר סידור מחדש של חלק מהפרטים המוצגים בדף ההעלאה, כמו אפשרות למצוא בקלות רבה יותר את ההוראות כיצד להעלות סרטונים ישירות מטלפונים ניידים. בנוסף, גוגל שיחררה בסוף השבוע נגן חדש עבור סרטונים שלא כוללים פרסומות, כדי לאפשר להתמקד בסרטון עצמו.

גוגל גם הודיעה, כי במסגרת החידושים שהציגה, משתמשי iPad יוכלו להוריד מעתה יישום מעודכן של יו-טיוב למכשיר שלהם, שמנצל טוב יותר את שטח המסך ומנסה לספק חוויה קרובה יותר למה שמקבלים כיום המשתמשים במחשב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים