מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל: "אנחנו עושים הרבה דברים טובים – אך לא חפים מטעויות"
"לסניף המקומי של סאפ נוספו בשנה החולפת 150 לקוחות", אמר מגדל ● לדבריו, "חצי מכלכלת ישראל רצה, באופנים שונים, על גבי מערכות סאפ" ● עוד הוא אמר, כי "בפני סאפ העולמית מצויים שני אתגרים: האחד הוא להמשיך לפתח מערכות IT המספקות היבטים של חדשנות, לטובת ההיבטים העסקיים בארגונים; האתגר השני הוא להמשיך ולפתח IT בצורה עקבית ואבולוציונית"
"סאפ (SAP) ישראל הוקמה על מנת להביא ערך עסקי ללקוחות בארץ, לקחת ידע מהעולם ולייבאו ארצה", אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, בכנס ISUG2010. לדבריו, "אנחנו עושים הרבה דברים טובים, אך לא חפים מטעויות". מגדל הוסיף, כי "יש לנו מחויבות להיות טובים יותר ויעילים יותר ולהביא ללקוחות את הערך שמצפים מאתנו. נהיה פתוחים לכל שיפור, נתמקד בכל ההיבטים העסקיים של הלקוחות. מטרת הכנס היא לייצר את הדיאלוג בין סאפ והלקוחות, ללמוד ולהיות טובים יותר".
ISUG2010 הוא הכנס השנתי של משתמשי סאפ בישראל, והוא נערך היום (ב') במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. הנחה אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה.
לדברי מגדל, מערכות סאפ קיימות ב-3,200 ארגונים בישראל, מתוכם 2,000 ארגונים גדולים, כאשר בשנה החולפת נוספו 150 לקוחות חדשים. הוא אמר, כי המערכות השונות משרתות 120 אלף משתמשים במגוון ארגונים בישראל. "חצי מכלכלת ישראל רצה, באופנים שונים, על גבי מערכות סאפ", הוסיף מגדל.
עוד הוא אמר, כי "בפני סאפ העולמית מצויים שני אתגרים: האחד הוא להמשיך לפתח מערכות IT המספקות היבטים של חדשנות, לטובת ההיבטים העסקיים בארגונים. האתגר השני הוא להמשיך ולפתח IT בצורה עקבית ואבולוציונית". לדבריו, "המהלכים הללו נעשים בשל ההבנה שהצלחת העסקים היא הצלחה מוכוונת טכנולוגיה וכלכלה – במשולב. אנחנו חברת תוכנה, ורבים מאוד מעשרות אלפי העובדים שלנו מתמקדים רק בכך".
"הדרך שלנו לספק תוכנות עסקיות טובות ביותר היא על ידי אגנוסטיות, אי העדפת חומרה או תוכנה כלשהי ו-'דיבור' עם כל המערכות שבארגון", סיכם מגדל. "לא מדובר במקרה, אלא בבחירה אסטרטגית: אנחנו מתמקדים בלספק פתרונות עסקיים".
זאב קליגר, יושב ראש ארגון משתמשי סאפ בישראל, אמר בכנס, כי קהילת משתמשי סאפ בארץ גדלה וכי "כמות המשתתפים הרבה בכנס מבטאת את עוצמתו של הארגון". סאפ, אמר קליגר, "מוטמעת בארגונים רבים בישראל, בכל סוגי הארגונים, בגדלים שונים ובמגזרי התעשייה השונים".
לדבריו, "הייעוד של ISUG הוא לתמוך בארגונים משתמשי סאפ בישראל ולסייע להם למצות את הפוטנציאל העסקי שלהם ואת השקעתם במערכות. המטרה היא לתת כלים ומנגנונים שמהם נפיק תועלת עסקית משמעותית עבור הארגונים שלנו. אנחנו עושים זאת בשלושה ערוצים: ידע, קרבה והשפעה. לשם כך, אנחנו מקיימים פעילות בכמה מישורים. אחד הערוצים המרכזיים שלנו, שמהווה את שיא הפעילות, הוא, ללא ספק, הכנס השנתי".
קליגר סיים בציינו, כי "זו תקופה מובהקת שבה מנהלי IT יכולים למצות את כלי סאפ בצורה טובה יותר, לייעל תהליכים בעזרת יישומים לניהול משאבים בחלקים שונים בארגון".
לאחר מכן התפצל הכנס למספר מסלולים: מנהלים, מצוינות תפעולית ופיננסית, טכנולוגיה ותשתיות, BI-פורטל ומסלול פתרונות משלימים לסאפ.
תגובות
(0)