בית המשפט: LG הפרה פטנטים של חברת AU Optronics הטייוואנית

לפי פסיקת בית המשפט המחוזי בדלאוור, הענקית הפרה ארבעה פטנטים של החברה הטייוואנית ● הפטנטים יושמו במסכים מבוססי LCD כמעט בכל תחומי הייצור - החל מטלוויזיות, דרך מסכי מחשב ומחשבים ניידים וכלה בטלפונים סלולריים ● בעקבות ההחלטה הודיעה AU Optronics שהיא מתכוונת לתבוע מהרשויות בארצות הברית למנוע מ-LG למכור במדינה כל מוצר שכולל חלק שמפר את אחד הפטנטים, אולם לא תדרוש מ-LG פיצויים כספיים

מה היא מתכננת הפעם? LG

בית המשפט המחוזי בדלאוור, ארצות הברית, קבע בסוף השבוע, כי יצרנית המיחשוב ומוצרי האלקטרוניקה הענקית LG הפרה פטנטים של חברת AU Optronics הטייוואנית. מדובר בארבעה פטנטים יושמו במסכים מבוססי LCD כמעט בכל תחומי הייצור – החל מטלוויזיות דרך מסכי מחשב ומחשבים ניידים וכלה בטלפונים סלולריים. הפטנטים קשורים בעיקר למיטוב תצוגת ה-LCD וכוללים טכנולוגיות למניעת תצוגה לא נכונה של צבעים, שיפור זמני התגובה של גבישי ה-LCD ושיפור אמינות התצוגה.

בעקבות החלטת בית המשפט הודיעה AU Optronics שהיא מתכוונת לתבוע מהרשויות בארצות הברית למנוע מ-LG למכור במדינה כל מוצר שכולל חלק שמפר את אחד הפטנטים. החברה הטיוואנית לא מתכוונת לדרוש מ-LG פיצויים כספיים, אולם ייתכן שהיא תתבע אותה באותו נושא במקומות אחרים בעולם.

בכך באה לסופה פרשה עגומה מבחינתה של LG, שהחלה בדצמבר ב-2006 לאחר שדווקא היא תבעה את AU Optrincs בסכום של 690 מיליון דולרים, בטענה שהיא זו שהפרה פטנטים שלה. באותו מקרה החליט בית המשפט שאין כל בסיס לטענות של LG.

להחלטת בית המשפט עלולות להיות השלכות על LG, בדמות פגיעה בתוצאותיה הכספיות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים